|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۳۷

خبرگزاری تسنیم: مدیر برنامه های دروازه بان ۲۱ ساله مونشن گلادباخ عنوان کرد تِر اشتگن نمی تواند به بارسلونا ملحق شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از اینکه روز گذشته فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) باشگاه بارسلونا را در فصل نقل و انتقالات سال آینده از جذب بازیکنان جدید بین المللی و ثبت نام از بازیکنان زیر ۱۸ سال محروم کرد، هواداران این تیم نگران موضوع جذب مارک آندره تِر اشتگن، دروازه بان جوان بورسیا مونشن گلادباخ هستند که قرار بود در پایان فصل جاری به جمع کاتالان ها ملحق شود.

گِرد فوم بروخ، مدیر برنامه های تِر اشتگن در گفت و گو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: اگر درست متوجه بیانیه فیفا شده باشم، حضور تِر اشتگن در بارسلونا در تابستان پیش رو غیرممکن است.

قرارداد این سنگربان ۲۱ ساله در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۴ با بورسیا مونشن گلادباخ به پایان می رسد. بارسلونا قصد داشت وی را جانشین ویکتور والدس کند که در پایان فصل جاری نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

این ممنوعیت و تحریم بارسلونا در پی تحقیقات ابتدایی است که توسط سیستم تطبیق نقل وانتقالات فیفا(Fifa TMS) در طول سال گذشته صورت گرفته و متعاقب آن توسط کمیته انضباطی فیفا به عنوان بخشی از اقدامات انضباطی تکمیل شده است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که باشگاه بارسلونا در چندین موارد قوانین مربوط به نقل وانتقالات بین المللی و ثبت نام از فوتبالیست های غیراسپانیایی زیر سن قانونی را همانند قوانین ثبت نام و استفاده از این بازیکنان در رده ملی نقض کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار