|
|
کدخبر: ۱۵۱۲۷۰

به بازیکنان وعده دادند و در ایام عید فراری شدند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره فقط در جلسات چای می خورند و فکر می کنند در باشگاه پرسپولیس مدیریت کرده اند.

به گزارشخبرگزاری فارسمهرداد پولادی پس از یک دوره مصدومیت طولانی بالاخره برای قرمزپوشان در بازی با داماش ۹۰ دقیقه بدون مشکل به میدان رفت. از همین رو گفت وگویی با این بازیکن خوب فوتبال کشورمان در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و تیم ملی داشتیم که در زیر می خوانید.

فارس: ابتدا از شرایط پرسپولیس شروع کنیم. وضعیت تیم را چگونه می بینید؟

خوشبختانه وضعیت پرسپولیس بسیار خوب است. ما در جدول شرایط بسیار خوبی داریم و دو بازی آینده برای ما حساسیت صدچندانی دارد. ما باید در دو بازی آینده خود با هرچه که در توان داریم به دیدار حریفان برویم و به ۶ امتیاز برسیم. به نظرم برای گرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا همه چیز دست خودمان است.

فارس: برای قهرمانی در لیگ برتر چطور؟

ما باید برای قهرمانی منتظر لغزش تیم بالای جدولی باشیم. اگر ما بتوانیم ۶ امتیاز را بگیریم به نظر اتفاقاتی بسیار خوبی برای ما خواهد افتاد. من خوشبین هستم، البته به نظرم در بازی های روز یکشنبه و هفته ماقبل پایانی تکلیف خیلی از مسائل روشن خواهد شد. متاسفانه در روزی که با همه نداری ها ساخته ایم باز هم کسی نیست که به این بازیکنان و کادر فنی بگوید زنده اید یا نه!

فارس: منظورت چیست؟

خودتان بهتر می دانید مشکلات مالی که هر روز عید به ما قول دادند حل می شود. متاسفانه یک درصد این مشکلات را حل نکردند. قرار بود مبلغ ناچیزی را به ما بدهند تا در عید دچار مشکل نشویم و دست بچه ها را این پول کم یا زیاد بگیرد اما به قولشان عمل نکردند، هر چند از پیروزی پرسپولیس در رشت بیشترین لذت را بردند.

فارس: چه کسانی بیشترین لذت را بردند؟

خودتان بهتر می دانید، کسانی که فقط وعده و وعید و مصاحبه می کنند. من نمی دانم مسئولان باشگاه می خواهند چه کاری انجام دهند. خودشان گفتند پول آماده است و شماره حساب گرفتند اما خودشان هم چون به وعده شان عمل نکردند فراری شدند و جواب تلفن ها را نمی دهند. خودشان به ما گفتند پنجم یا ششم یا هفتم عید مبلغ کمی پرداخت می شود تا بلکه اندکی از مشکلات بازیکنان کاسته شود. این حرفی بود که منتقمی قائم مقام باشگاه به ما زد اما نه تنها هیچ کدام از آن عملی نشد بلکه آقایان با وعده و وعید فقط همه ما را شرمنده خانواده های مان و زن و بچه هایمان کردند. من نمی دانم قائم مقام باشگاه هر روز چه کار انجام می دهد و یا اصلا اینها چرا به باشگاه می آیند.

فارس: مثل اینکه این بار خیلی ناراحت هستید؟

با این وضعیت نمی شود که پرسپولیس را اداره کرد، شب عید هم گذشت و همه شرمنده خانواده های مان شدیم. به خدا بچه ها مشکل داشتند. نیازی به دروغ گفتن نداریم، چرا وعده و وعید دادند. ما که گفتیم به عشق هواداران مان کارمان را انجام می دهیم. این رفتار آقایان مدیریت نیست؛ اشتباه است چون متاسفانه آقایان فقط لباس شان را می پوشند پشت میز باشگاه می نشینند و می گویند ما مسئول یا قائم مقام باشگاه هستیم. سپس با نام هیأت مدیره و مسئول اجرایی یک چای می خورند و دور هم می نشینند و می گویند از بازیکنان تقدیر کردیم و می روند. من نمی دانم هیأت مدیره ما چه کاری انجام می دهد؟! مدیریت فقط صبح به صبح چایی خوردن نیست و به عنوان قائم مقام فقط بنشینید و دستور بدهید. به نظر من اگر نمی توانید دستتان از همه جا کوتاه است تو را خدا بگذارید بروید تا آنهایی که می توانند به این تیم کمک کنند بیایند جلو. من نمی دانم چرا هیچ کس بی خیال این باشگاه نمی شود. وقتی می داند کاری و کمکی نمی کند چرا دودستی به همه چیز چسبیده است.

فارس: اما احتمال دارد وزارت ورزش این مشکل را حل کند.

وزارت ورزش هم قول کوچکی داده اما هنوز انجام نشده است، اما چشمم آب نمی خورد که آن هم انجام شود. متاسفانه شرایطی که من می بینم از آن چیزی که شما می بینید خیلی بدتر است اما اینها باید در آینده بیایند و جواب این مردم را بدهند. ما که با تمام وجودمان برای هواداران بازی می کنیم.

فارس: راستی در بازی با داماش دیگر مشکلی از ناحیه پا نداشتید؟

خیر، خدا را شکر بعد از مصدومیت طولانی کم کم به شرایط ایده آل می رسم. در دو بازی گذشته برای پرسپولیس به میدان رفتم و با تمام وجودم در دو بازی آینده نیز با صلاحدید علی دایی به میدان می روم تا با کمک بچه ها بتوانیم به هدفمان در لیگ برتر برسیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد اما کار ما خیلی سخت است و باید مقابل راه آهن و استقلال صنعتی هر چه در توان داریم به معرض نمایش بگذاریم. شاید حساس ترین بازی های ما در چند مدت اخیر فوتبال مان پیش روی ما باشد و ان شاءالله خدا ما را شرمنده این هواداران نکند.

فارس: نظرت در خصوص گروه بندی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا چیست؟

گروه بسیار سختی به تیم ملی خورده با این تفاسیری که فوتبال ما دارد خدا نکند این اتفاق بیفتد اما نمی توانیم خودمان را گول بزنیم و من احساس می کنم که به مشکل می خوریم. پیشرفت فوتبال امارات را در این چند سال ببینید آنها خیلی خوب روبه جلو حرکت کردند، همچنین تیم قطر و بحرین که آنها هم با برنامه روبه جلو حرکت می کنند. تیم های عربی کار می کنند و پیشرفت می کنند اما ما متاسفانه فقط به دنبال این هستیم روی خلاقیت به یک موفقیت نسبی برسیم.

فارس: یعنی در جام ملت ها موفق نمی شویم؟

خدا نکند این اتفاق بیفتد اما ما فقط منتظر خلاقیت ها در فوتبال مان هستیم. ما در بخش نرم افزار و سخت افزار هیچ کاری برای فوتبال مان انجام ندادیم و متاسفانه خیلی سخت می توانیم کشورهای عربی را شکست دهیم. الان خودتان می بینید و نیاز به گفتن من نیست گروهمان بسیار مشکل است و اگر می خواهیم جلوی این تیم های عربی به بن بست نخوریم حتی برای جام ملت های آسیا باید خیلی کار کنیم. الان در مسابقات باشگاهی ایران، ما مدعی قهرمانی هستیم، اما انواع و اقسام وعده هابه ما داده اند اما یکی از آنها پس از اینکه ۱۳ روز عید بچه ها چشم به راه بودند عمل نکردند. حرفشان هم این است که فوتبالیست ها پول دارند و نیازی ندارند اما نمی گویند مالیات را اگر ندهیم جریمه می شویم و یا هزاران مشکل دیگر که ما داریم. ما حتی از پارسال هم طلب داریم و با معرفت ها یک ریال هم امسال به من ندادند. ان شاءالله قضاوت را به خود خدا واگذار می کنیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار