|
|
کدخبر: ۱۵۱۲۹۵

تکرار / مخالفت رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور بازیگن خارجی ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام خبر مخالفت مشحون با جذب دومین بازیکن خارجی تیمش گفت: آیا رئیس فدراسیون فقط بدهی های ما را می بیند؟

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم بسکتبال ذوب آهن برای حضور قدرتمند در مرحله پلی آف لیگ برتر به دنبال جذب دومین بازیکن خارجی است، اما در این بین با مخالفت هایی از سوی فدراسیون روبرو شده است.

پس از درخواست ذوب آهنی ها و نامه به فدراسیون برای جذب بازیکن خارجی دوم محمود مشحون با این نامه مخالفت کرده و عنوان کرده است ذوب آهن ابتدا باید بدهی های خود را پرداخت کند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام این خبر به فارس گفت: اواخر سال قبل نامه ای را برای جذب دومین بازیکن خارجی به فدراسیون دادیم، اما به ما اعلام کردند با این نامه مخالفت شده و مشحون اعلام کرده ذوب آهن باید بدهی های خود را پرداخت کند.

وی ادامه داد: زمانی هم که می خواستم با خود او صحبت کنم و علت را جویا شوم به خارج از کشور رفته بود. ما زمانی که قرار شد در بسکتبال دوباره تیم داری کنیم قول دادیم که بدهی ها را پرداخت کنیم و تاکنون نیز این کار را انجام داده ایم و حدود ۸۵۰ میلیون از بدهی های فصل گذشته را به بازیکنان و کادرفنی داده ایم.

آذری عنوان کرد: زمانی که شنیدیم با حضور بازیکن خارجی ما مخالفت شده است، تعجب کردم. ما با وجود اینکه مخالفت هایی هم می شد تمام سعی خود را کردیم مطالبات را پرداخت کنیم، اما چنین برخوردهایی با قدیمی ترین تیم بسکتبال شایسته نیست. اگر ما نمی آمدیم که تمام بدهی ها مانده بود. آیا مشحون دیدگاهش این است که فقط ذوب آهن بدهی دارد و سایر تیم ها بدون مشکل هستند؟

وی یادآور شد: شما ببینید یک فصلی که ذوب آهن در لیگ حضور نداشت وضعیت بازیکنان پایه چه شکلی بود؟

به گزارش فارس مرحله پلی آف لیگ برتر از ۱۸ فروردین آغاز می شود و ذوب آهن با فولاد ماهان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار