|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۰۴

خبرگزاری تسنیم: مهاجم جوان استون ویلا دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد که او را از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ و همراهی تیم ملی بلژیک محروم خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال استون ویلا روز گذشته(پنج شنبه) در جریان تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی نسبتاً شدیدی شد. باشگاه استون ویلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، بنتکه دچار پارگی تاندون آشیل شده است و حداقل ۶ ماه از میادین به دور خواهد بود. به این ترتیب این بازیکن ۲۳ ساله نه تنها بازی های باقی مانده فصل را از دست خواهد داد بلکه از همراهی تیم ملی بلژیک در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز باز می ماند.

پل لمبرت، سرمربی استون ویلا در این بیانیه گفت: این مصدومیت هم ضربه بدی برای کریستین بود هم برای باشگاه. او بازی های باقی مانده فصل جاری و جام جهانی ۲۰۱۴ را قطعاً از دست خواهد داد، البته کریستین سخت تلاش خواهد کرد تا برای فصل آینده با قدرت به ترکیب تیم بازگردد.

بنتکه ۱۷ بازی ملی در کارنامه اش دارد و در ۷ بازی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۲ گل هم برای بلژیک به ثمر رساند تا به صعود این تیم به مرحله پایانی این رقابت ها کمک کرده باشد.

ویسنته کمپانی، کاپیتان تیم ملی بلژیک نیز در پی انتشار خبر مصدومیت بنتکه در صفحه شخصی خود برای وی آرزوی ریکاوری هرچه سریعتر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار