|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۰۵

نگذاشتند در تیم امید کارمان را انجام دهیم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران ماجرای پیشنهاد رویانیان به او برای حضور در پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه نود در خصوص موارد مختلفی صحبت کرد که در زیر می خوانید:

* فوتبالم را از خرم آباد شروع کردم و پس از اینکه در تهران مدتی برای وحدت بازی کردم به تیم نوجوانان نفت منتقل شدم.

* یکی دو سال اول حضور در نفت جا و مکان نداشتم و سختی های زیادی در تهران کشیدم. در تهران فامیل هم داشتم اما حضورم در این شهر برای یکی دو روز نبود. در سال اول حتی خوابگاه هم نداشتم و به خاطر همین در تهران جایی کار می کردم که بتوانم بخوابم اما خدا را شکر بعد از سختی ها، حالا وضعیتم خوب است. سال اولی که به نفت آمدم آنقدر وضعیتم سخت بود که آقای قنبرزاده برای من خوابگاه گرفت و همین مسئله باعثشد تیم های پایه هم دارای خوابگاه شوند.

* در ۴ سالی که نفت در لیگ برتر است، سه سالش را نیکمت نشین بودم و فقط در یک بازی جام حذفی به میدان رفتم.

*هر تیمی که به شهرستان ها منتقل شد ضعیف شد و شاید اگر نفت هم به اراک می رفت الان در دسته دوم و سوم بود.

* اگر در استقلال یا پرسپولیس بازی می کردم بیشتر به چشم می آمدم اما انشاالله بعد از قهرمانی با نفت به چشم می آیم.

* نقطه قوتم روی خروج از دروازه است که بسیار مطمئن هستم اما عامل موفقیتم تصویرسازی قبل از هر بازی است. یعنی اینکه پیش از هر مسابقه برای خودم از اتفاقات قبل از بازی تصویرسازی می کنم.

* ۲۱ ساله هستم و در ۱۸ سالگی ازدواج کردم که همین مسئله باعثپیشرفتم شد. در ۱۹ سالگی پدر شدم. به خاطر قد بلندم مرا به جام جهانی نوجوانان نبردند، حتی زمانی که در رده امیدها بازی می کردم چندین بار تیم های مقابل روی من اعتراض کردند که با حضور سرپرست نفت در اداره ثبت احوال خرم آباد ثابت شد که متولد سال ۱۳۷۱ هستم.

* تیم امید خوبی داشتیم اما نگذاشتند کارمان را انجام دهیم. اگر مسلمان، صادقیان و یعقوب کریمی را در مسابقات آسیایی داشتیم حتماً قهرمان می شدیم.

* از قضیه قلیان کشیدن بازیکنان تیم امید خبر ندارم. فقط می دانم این مسائل تمرکز ما را کاملاً بهم زد.

* شانس فولاد برای قهرمان شدن در لیگ از سایر تیم ها بیشتر است. البته در شرایطی خاص نفت هم می تواند قهرمان شود.

* واقعاً مدیون یحیی گل محمدی هستم که بعد از چند سال به من در لیگ برتر بازی دارد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.

* نمی دانم چه زمانی در بازی دوستانه با پرسپولیس صادقیان و حقیقی با هم دعوا کردند. داشتم با یکی از بازیکنانمان صحبت می کردم که دیدم صادقیان و حقیقی از زمین بازی بیرون رفتند اما ای کاش آن اتفاق نمی افتاد چون بعد از این درگیری وقتی با بازیکن جوان پرسپولیس تک به تک شدم پای او به صورتم خورد که باعثمصدومیتم شد.

* ابراهیم میرزاپور را خیلی دوست دارم و معتقدم یکی از بهترین دروازه بان های ایران است که امسال بدون تیم مانده است.

* پرتاب های بلندی که با دست انجام می دهم نعمتی است که خداوند به من داده است. من می توانم توپ را با دست تا ۸۰ متر پرتاب کنم. حتی یکبار به تمرین تیم پرتاب دیسک ایران رفتم که خوب هم پرتاب کردم.

* اکبر محمدی مربی پیشین تیم جوانان از من مقابل رویانیان تعریف کرده بود. همین مسئله باعثشد در شرایطی که با نفت قرارداد داشتم بدون هماهنگی با رویانیان صحبت کنم. آن زمان رویانیان می گفت: اگر به نفت بگوییم تو را می خواهیم پول زیاد می گیرند، پس هماهنگ می کنم تا به داماش بروی و از آنجا به پرسپولیس بیایی تا پول کمتری بدهیم.

* پیش از بازی با استقلال به اسپانسرمان گفته بودم پیراهن قرمز می خواهم به خاطر همین قرمز پوشیدم. هرچند یکدست لباس مشکی هم داشتم.

* برای حضور در تیم ملی بزرگسالان امیدوار هستم ضمن اینکه فدراسیون از من و وحید امیری در تیم نفت پاسپورت گرفته است.

* رابطه خوبی با سوشا مکانی داشتم و اینکه می گویند با هم اختلاف داشتیم درست نیست. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی معتقدم که حضور ۲ دروازه بان خوب در یک تیم بسیار سخت است.

* در ایران به بازی سید مهدی رحمتی علاقه و در بین دروازه بان های خارجی فن درسار و نویر را دوست دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار