|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۰۵

مهاجم فرانسوی وست برومویچ معتقد است ژستی که به محرومیت وی منجر شد، ضدیهودی نبوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، نیکولاس آنلکا پس از ژست جنجالی اش سکوتش را شکست و مدعی شد که قربانی یک جامعه پارانوئید شده است.

آنلکا پس از حرکتی ضدیهودی پس از گلزنی در دیدار مقابل وستهام در ماه دسامبر، از حضور در پنج بازی محروم و به پرداخت ۸۰ هزار پوند جریمه نقدی نیز محکوم شد. مهاجم فرانسوی ماه گذشته جدایی اش از وست برومویچ را اعلام کرد و مدعی شد که به دلیل رفتار خلاف شأن از تیم اخراج شده است. اکنون آنلکا در گفت و گویی با روزنامه فرانسوی «مترو نیوز» به دفاع سرسختانه از خودش پرداخته است.

وی اظهار داشت: همه از ژست من برداشت اشتباهی کردند. ژست من نه نژادپرستانه بود و نه ضدیهودی؛ هیچ مدرکی برای تأیید این مسئله وجود ندارد؛ حتی سرسوزنی هم مدرک وجود ندارد. هرگز مشکلی با جامعه یهودیان نداشته ام و چرا باید داشته باشم؟ سوالات زیادی بدون پاسخ در ذهن من وجود دارد.

آنلکا ادامه داد: گاهی باید پارانوئید بودن را متوقف و باور کنیم که همه ما در جنگ هستیم. کسانی که تیترها را می نویسند از زندگی من خبر ندارند.

آنلکا مدعی شد که این ژست را به دوستش دیودون ام بالا، کمدینی تقدیم کرده که این ژست متعلق به او است. کمدین فرانسوی معتقد است که این ژست ضدیهودی نیست.

این بازیکن فرانسوی خاطرنشان کرد: از آنجایی که برخی این ژست را در مقابل کنیسه ها به نمایش می گذاشتند، این ژست در هر مکان و هر شرایطی معنای نژادپرستی و ضدیهودی به خود گرفت.

وی افزود: متأسفم؛ من این را هضم نمی کنم. تلاش کردم هضمش کنم اما نتوانستم. اگر چنین چیزی ادامه پیدا کند، افرادی که این حرکت را نژادپرستانه می دانند، به زودی ما را از خوردن آناناس محروم می کنند.

آنلکا اضافه کرد: این یک ژست عامیانه است و هرگز قصد مذهبی، نژادپرستانه یا ضدیهودی نداشتم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار