|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۰۶

پیش بینی کرده بودم مس کرمان به این وضعیت دچار می شود

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدوارم در بازی های دوستانه از داورانی استفاده شود که نخواهد یک تیم را برنده کند چرا که داور بازی ما با پرسپولیس روی اعصاب همه بود!

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و صبای قم گفت: بازی خوبی بود و دو مربی و اهدافی که داشتند رسیدند اما من امیدوارم در بازی های دوستانه از داورانی استفاده شود که نخواهد یک تیم را برنده کند چرا که داور بازی ما با پرسپولیس روی اعصاب همه بود!

وی ادامه داد: من شنیده ام او ۱۰ بازی تدارکاتی پرسپولیس را قضاوت کرده و اگر قرار است پرسپولیس را در بازی برنده کنند، نیاز به این کارها نیست.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم افزود: البته این بازی برای ما خوب بود چرا که پیش از بازی با مس کرمان به آمادگی خوبی رسیدیم چون قصد داریم مقابل این تیم بازی خوبی را انجام دهیم.

عنایتی درباره دیدار مقابل مس کرمان هم اظهار داشت: قطعا بازی سختی با این تیم داریم اما درباره مس باید بگویم من شرایط این تیم را پیش بینی کرده بودم و به مسئولان و مربیان این تیم گفتم که این تیم به این روزگارخواهد افتاد و حالا کار مس بسیار سخت شده است. مدیر آن زمان مس باعثشد که کرمان را از تیم داری در لیگ برتر محروم کند. با این همه ما بازی سختی با این تیم داریم و می خواهیم رتبه مان در کشور تک رقمی شود.

مهاجم ۱۳ گله تیم فوتبال صبای قم در پایان درباره اینکه آیا آقای گل می شود یا خیر، گفت: من همیشه برای آقای گلی دورخیز کردم و باید ببینیم چه کسی لیاقت دارد به آن برسد تا این عنوان را به دست بیاورم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار