|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۴۶

باید دید چرا در کرمان ۴ مربی نمی توانند نتیجه بگیرند

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: من در طول حضورم در کرمان دیدم که یکسری ها به دنبال آوردن لوکا بودند و آقای یوسف آبادی همه چیز را می داند. خود ایرانمنش هم خیلی چیزها می داند و من بیشتر از این وارد جزئیات نمی شوم.

پرویز مظلومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، در خصوص اظهارات اکبر ایرانمنش مدیرعامل باشگاه مس که گفته بود عده ای به دنبال آوردن مظلومی به مس کرمان بودند، گفت: من روی حرف مردم به این تیم آمدم وگرنه مربی نبودم که ریسک کنم و تیمی با این شرایط سخت را عهده دار شوم. من شرایط را دیدم که از این تیم جدا شدم و بیشتر از این هم نمی خواهم در این باره حرف بزنم و فقط می گویم که شرایط خوب نبود به طوری که من ۷ هفته مانده به پایان لیگ از این تیم جدا شدم. شما در نظر بگیرید که من خوب نبودم اما تقوی، لوکا و یاوری چه؟ آیا آنها هم خوب نبودند. به نظرم به جای گشتن به دنبال رده پای دیگران در عدم موفقیت مس باید به این فکر کرد که چرا هیچ مربی در این تیم موفق نشد.

وی ادامه داد: مس هزینه خوبی کرد و همه هم در این تیم زحمت کشیدند اما باید دید که چرا ۴ مربی در یک تیم نتیجه نمی گیرند. در هر صورت من هم مربی مس بودم و چند هفته مسائل فنی این تیم به من مربوط می شود و من هم در این ناکامی سهیم هستم اما این ناکامی را گردن کسی نمی اندازم. من مطمئن هستم که اگر در این تیم می ماندم شرایط بهتر می شد اما به هر حال بدشانس بودیم که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان افزود: به طور مثال در بازی پرسپولیس دیدید که چه اتفاقاتی افتاد و اشتباهات داوری ما را خلع سلاح کرد. ما تلاش خودمان را کردیم و باید این را بدانیم که ناکامی برای همه است و اگر مقصر مربی بود چرا با این همه تعویض مربی این تیم نتیجه نگرفت. من در طول حضورم در کرمان دیدم که یکسری ها به دنبال آوردن لوکا بودند و آقای یوسف آبادی همه چیز را می داند. خود ایرانمنش هم خیلی چیزها می داند و من بیشتر از این وارد جزئیات نمی شوم.

مظلومی در پایان در خصوص شایعه کم کاری بعضی از بازیکنان مس کرمان گفت: من وارد بحثکم کاری بازیکنان نمی شوم و هر که کم کاری کرده را به خدا واگذار می کنم. ایرانمنش انسان سالمی است و چون چند سال از فوتبال دور بوده حاشیه های فوتبال را نمی داند. او باید بداند که شرایط فوتبال با چند سال قبل فرق کرده چرا که آن زمان این همه شیطنت و حاشیه نبود. بهتر است که ناکامی ها را گردن کسی نیندازیم و کلاه خودمان را قاضی کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار