|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۹۱

۶۹ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

یک سایت معتبر، از آرژانتین به عنوان شانس دوم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نام برد.

به گزارشخبرگزاری فارس، در نظرسنجی سایت معتبر NSB nation که از مردم آمریکای جنوبی به عمل آمده، تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان شانس اول قهرمانی در این سایت معرفی شده است.

تیم ملی برزیل با اکثریت آرا به خاطر میزبانی جام جهانی و حضور بازیکن تأثیرگذاری مانند نیمار و همچنین نتایج درخشان در بازی های دوستانه به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی شده است.

در این نظرسنجی تیم ملی آرژانتین به دلیل بهره بردن از ستاره ای مثل مسی و بازیکنان دیگری مانند هیگوایین و آگوئرو و به خاطر اینکه در مرحله مقدماتی خط حمله این تیم، خط حمله آتشین معرفی شد و همچنین داشتن خط دفاعی با تمرکز بالا به عنوان شانس دوم قهرمانی در جام جهانی معرفی شد.

شانس سوم قهرمانی در جام جهانی توسط این سایت تیم ملی آلمان معرفی شده است.

به نوشته این سایت آلمان تیم قدرتمندی دارد و به ویژه در خط هافبک و دفاعی و در خط حمله نیز این تیم کلاسیک بازی می کند. البته آلمان به خاطر اینکه در گروه مرگ قرار دارد به نسبت آرژانتین از امتیاز کمتری برخوردار است.

دراین نظر سنجی تیم های ملی بوسنی و نیجریه که از حریفان ایران در گروه F جام جهانی محسوب می شوند در رده های ۲۱ و ۲۶ قرار دارند و تیم ملی ایران نیز قبل از تیم های کاستاریکا، الجزایر و هندوراس در رده ۲۹ شانس کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار