|
|
کدخبر: ۱۵۱۶۹۶

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین گروه ملی اهواز برگزار شد

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین گروه ملی اهواز برگزار شد که با حاشیه های زیر همراه بود:

*تیم فوتبال استقلال خوزستان قبل از شروع تمرین آبی پوشان در حال تمرین بود که ویسی، سرمربی این تیم به محض ورود بازیکنان و کادرفنی استقلال به سمت آنها آمد و خوشامد گفت.

*یک گوسفند از سوی هواداران استقلال قبل از شروع تمرین قربانی شد.

*حدود ۸۰۰ هوادار استقلال با حضور در زمین گروه ملی اهواز از نزدیک تمرین آبی پوشان را تماشا کردند آنها تک تک بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند و از آنها خواستند مقابل فولاد به پیروزی برسند.

*امیر قلعه نویی ابتدای تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از اهمیت بازی مقابل فولاد گفت و از بازیکنان خواست با تمام تلاش در این دیدار حاضر شوند.

*بازیکنان ابتدا زیرنظر حاج قاسم به دویدن دور زمین پرداختند و سپس در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور آخرین آیتم تیم بود.

*قلعه نویی با جدیت خاصی تمرین را نظارت می کرد و در بعضی مواقع وقتی بازیکنان دچار اشتباه می شدند نکات فنی را به آنها گوشزد می کرد.

*آخرین تمرین استقلال عصر فردا در اهواز پیگیری خواهد شد تا این تیم عصر روز یکشنبه در هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان برود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار