|
|
کدخبر: ۱۵۱۷۶۴

پس از کسب عنوان یازدهمی در مسابقات بین المللی روسیه

مربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال می گوید ایران در رقابت های بین المللی روسیه میانگین سنی کمتری را نسبت به دیگر حریفان داشت.

مریم جهان نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان یازدهمی ایران در مسابقات بین المللی روسیه، گفت: سطح مسابقات بالا بود. کتابچه ای در اختیار تیم ها قرار داده بودند که نشان می داد میانگین سنی بازیکنان ما از سایر تیم ها ۳-۲ سال کمتر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند روز بعد از این مسابقات قرار بود جام یوفا برگزار شود، همه تیم ها با ترکیب اصلی شان در این مسابقه شرکت کرده بودند تا برای رقابت های آینده آماده باشند. هر سال ایران در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات شرکت می کند که سال گذشته با هدایت کاستا چهارم شد.

مربی تیم فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال دختران با اشاره به اینکه مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند امسال تیم زیر ۱۹ سال در این رقابت ها شرکت کند، اظهار داشت: از دو ماه قبل از آغاز مسابقه به ما اعلام کردند به این رقابت ها اعزام می شویم، ما هم در چند نوبت تمرینات را برگزار کردیم. جای تقدیر و تشکر دارد که فدراسیون این رده را به مسابقات اعزام کرد. ما با چند کشور اروپایی بازی کردیم.

جهان نجاتی با بیان اینکه بازیکنانی که سال گذشته در رده سنی زیر ۱۹ بودند حالا شرایط سنی برای حضور در این رده را ندارند، عنوان کرد: نمی خواهم پیکان اتهام را به سوی مربی خاصی نشانه بروم، اما به دلیل انتخابی که در دوره قبلی رده سنی زیر ۱۹ وجود داشته تمامی این بازیکنان حالا شرایط سنی بزرگسالان را دارند و ما مجبور بودیم از رده سنی زیر ۱۶ سال بازیکن بگیریم. از تیم دوره قبل حتی یک بازیکن اضافه نکرده ایم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار