|
|
کدخبر: ۱۵۱۷۸۰

امیدوارم از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شویم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به ترافیک مسابقات در سال جدید ابراز امیدواری کرد این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شود.

افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمبا بیان اینکه در تعطیلات نوروز اردوهای تیم ملی دوومیدانی برگزار نشد، اظهار داشت: اکثر ورزشکاران تا ۱۵ فروردین ماه استراحت و یا در شهرهای خود به صورت اختصاصی تمرین کردند. در این میان تنها احسان حدادی در اردو حضور داشت. او در کیش تمرین کرد و اردوی آماده سازی اش تا ۲۲ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: احتمالا حدادی اوایل اردیبهشت ماه در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا شرکت می کند، البته محمد ارزنده و کیوان قنبرزاده هم تا ۱۵ فرودین ریکاوری کردند و در ادامه مجددا وارد اردو می شوند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه این فدراسیون سال بسیار پرترافیکی را پیش رو دارد، گفت: با پایان یافتن تعطیلات نوروز چند اردوی دیگر هم در مقاطع سنی مختلف برگزار می کنیم. امسال مسابقات متعددی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیش رو داریم. مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان، المپیک نوجوانان و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی مهمترین رقابت های پیش روی ما محسوب می شوند.

داوری یادآور شد: امیدواریم پشتیبانی خوبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت بگیرد، خصوصا دوندگان رده های سنی به طور جدی مورد حمایت قرار بگیرند، چرا که این نفرات پشتوانه تیم بزرگسالان هستند و باید انگیزه های مضاعفی داشته باشند.

وی عنوان کرد: اواخر سال گذشته اعتبارات اندکی از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون دوومیدانی تخصیص داده شد، البته در این بین وزارت ورزش سهم بیشتری نسبت به کمیته ملی المپیک داشت. مبلغ واریزی کمیته ملی المپیک خیلی ناچیز بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه در سال جدید مبلغی به حساب فدراسیون واریز نشده است، گفت: متاسفانه بدهی های ما خیلی زیاد است. علت اصلی بدهی های فدراسیون هم این است که اجازه ندادیم هیچ یک از اردوهای آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی کره جنوبی لغو شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار