|
|
کدخبر: ۱۵۱۷۸۵

رییس باشگاه فوتبال بارسلونا:

بارتومیو محرومیت یک ساله این باشگاه از نقل و انتقال بازیکن را «بی عدالتی مطلق» توصیف و اعلام کرد تصمیم دارد در بازار نقل و انتقالات فعالیت هایی را انجام دهد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانخبرگزاری فرانسه از مادرید، خوسیپ ماریا بارتومیو با انتقاد از فیفا که این باشگاه را به نقض جدی برخی از بندهای قوانین نقل و انتقالات در جذب بازیکنان کمتر از ۱۰ سال در فاصله سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ متهم کرده است، گفت: «ما از این تصمیم عصبانی هستیم و خود را قربانی بی عدالتی می دانیم. آن ها موجودیت باشگاه بارسلونا را هدف گرفته اند، موجودیتی که برای رسیدن به آن ۳۵ سال زحمت کشیده شده است. وقتی تصاویر لیونل مسی، آندرس اینی یستا و ژاوی را با توپ طلا می بینید متوجه می شوید که فیفا هم می داند که ما در سیستم پرورش بازیکنان جوان خود به دنبال چه هستیم.»

باشگاه کاتالانی به زودی درخواست فرجام خواهی خود را به کمیته استیناف فیفا ارائه خواهد داد و در صورت به نتیجه نرسیدن، در دیوان داوری ورزش طرح شکایت خواهد کرد.

بارتومیو افزود: «ما با وکلایمان نشستی برگزار کرده ایم و شکایتی تنظیم شده است. در صورتی که فیفا بخواهد این روند را ادامه دهد به سراغ کاس خواهیم رفت و می دانیم که رای این دادگاه به ما اجازه می دهد که برای فصل آینده بازیکنان به خدمت بگیریم. ما نگران فصل آینده نیستیم زیرا برنامه ما دقیقا ادامه خواهد یافت.»

وی با متهم کردن برخی که تلاش می کنند چهره باشگاه را خدشه دار کنند افزود: «شواهدی در این باره در دست داریم و به تحقیقاتمان برای شناسایی این فرد یا افراد ادامه خواهیم داد.»

وی همچنین تاکید کرد فیفا می توانست این محرومیت را ۴ ماه قبل اعمال کند و اعمال قوانین برابر با سایر باشگاه ها صورت می گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار