|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۰۲

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان نیمکت نشین رئال مادرید گفت که اگر مدافع بارسلونا را ببیند او را به خاطر کار زشتی که در ال کلاسیکو انجام داده تنبیه خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، با گذشت ۲ هفته از دومین ال کلاسیکوی فصل جاری لالیگا، هنوز حرف و حدیثهای فراوانی درباره حرکت جنجالی سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی اسپانیایی بارسلونا روی په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید وجود دارد.

در آن اتفاق بوسکتس استوک خود را روی صورت په په گذاشت که این صحنه از دید دوربین های تلویزیونی مخفی نماند و به دنبال آن موجی از انتقاد علیه هافبک کاتالان ها به راه افتاد. یکی از این واکنش ها از سوی په په بود که بازیکن ۲۵ ساله بارسلونا را دروغگو توصیف کرد.

در این بین ایکر کاسیاس، دروازه بان و کاپیتان نیمکت نشین رئالی ها هم به حمایت از هم تیمی خود پرداخته و بوسکتس را به خاطر رفتار ناشایستش مورد انتقاد قرار داده است.

کاسیاس گفت: تصاویر بیانگر همه چیز است. په په از حمایت کامل تمامی اعضای رئال مادرید برخوردار است. بیشتر از این نمی خواهم وارد جزئیات شوم. آن اتفاق در یک لحظه پرتنش رخ داد. بوسکتس به نظر من رفتار ناشایستی داشت. اگر بوسکتس را ببینم یک سیلی به او خواهم زد.

این دروازه بان در ادامه به تداوم روند نیمکت نشینی اش در لالیگا و ترجیح داده شدن دیه گو لوپس به وی در دروازه کهکشانی ها برای بازی های لیگ اشاره و تاکید کرد: این موضوع دیگر خسته کننده شده است. آن بازیکنانی که سرمربی تشخیص می دهد باید بازی کنند، بازی می کنند، همین.

کاسیاس افزود: دیه گو لوپس شایسته حمایت است و رقابتی را آغاز کرده که باید آن را به پایان برساند. من هم تمرینات خودم را انجام می دهم و رقابت می کنم. این رقابت هم برای من و هم برای تیم خوب است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار