|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۹۷

خبرگزاری تسنیم: محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن در یک سال آینده تاثیری روی برنامه سنگربان آلمانی مونشن گلادباخ برای ترک این تیم نخواهد گذاشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مکس ابرل، مدیر ورزشی تیم فوتبال بورسیا مونشن گلادباخ اعلام کرد مارک آندره تر اشتیگن، دروازه بان آلمانی این تیم در هر صورت در پایان این فصل از جمع شاگردان لوسین فاوره جدا می شود و محروم شدن بارسلونا از خرید او تاثیری در تصمیم این سنگربان جوان نخواهد گذاشت.

فیفا اخیراً بارسلونا را به خاطر عقد قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال، از خرید بازیکن جدید در یک سال آینده محروم کرد و این بدان معناست که آبی واناری پوشان کاتالونیا نخواهند توانست جانشینی برای ویکتور والدس، سنگربان مصدوم فعلی خود که در پایان فصل از نیوکمپ می رود، جذب کنند.

بارسلونا تیمی بود که از آن به عنوان مقصد اصلی تر اشتیگن در فصل آینده یاد می شد اما محرومیت اخیر این تیم به کاتالان ها اجازه خرید سنگربان مونشن گلادباخ که در پایان فصل آینده قراردادش با گلادباخی ها به پایان می رسد، نخواهد داد. این اتفاق سبب شده است اخباری در خصوص احتمال ماندن تراشتیگن ۲۱ ساله در مونشن گلادباخ تا پایان قراردادش منتشر شود که این اخبار از سوی مدیر ورزشی مونشن گلادباخ تکذیب شد.

مکس ابرل در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم از واکنش آرام و خونسردانه ما در قبال این موضوع می توان به این موضوع پی برد که موضع ما برای قطع همکاری با تراشتیگن عوض نشده است. مارک به هر حال در تابستان امسال ما را ترک خواهد کرد و یان سومر(دروازه بان تیم بازل سوئیس) جای او را خواهد گرفت. اگر نظر مرا بخواهید می گویم بعید است اتفاقی رخ دهد که تراشتیگن بخواهد با ما بماند.

ملزم شدن تراشتیگن به ترک بورسیا مونشن گلادباخ در شرایطی که بارسلونا هم از خرید بازیکن محروم شده بدان معناست که این دروازه بان آلمانی احتمالاً باید قید پیوستن به آبی واناری ها را بزند و به پیشنهاد های دیگری که دریافت خواهد کرد، فکر کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار