|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۲۲

خبرگزاری تسنیم: فرهاد نفرزاده برای دومین سال متوالی به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان پسر ایران و محمد وکیلی به عنوان سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران انتخاب شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال هدایت تیم والیبال جوانان پسر کشورمان را به فرهاد نفرزاده سپرد. فرهاد نفرزاده که سال گذشته نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت و آن را تنها با یک شکست به مقام پنجم جهان رساند از سوی محمدرضا داورزنی به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان در سال جاری منصوب شد.

تیم والیبال جوانان امسال مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش رو دارد. هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا از ۲۵ مهر تا سوم آبان در کشور بحرین برگزار خواهد شد. قرعه کشی این مسابقات نیز در نشست کمیته مسابقات کنفدارسیون والیبال آسیا که اواخر فروردین برگزار خواهد شد، انجام می شود.


همچنین رئیس فدراسیون والیبال پس از بررسی برنامه های پیشنهادی گزینه های مختلف سرمربیگری تیم والیبال نوجوانان پسر، هدایت این تیم را به محمد وکیلی سپرد. محمد وکیلی سابقه سال ها فعالیت در حوزه والیبال پایه و قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ مکزیک را در پرونده کاری خود دارد.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان امسال مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد. دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۴ تا ۲۲ شهریورماه در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد. قرعه کشی این مسابقات هم در نشست کمیته مسابقات کنفدارسیون والیبال آسیا که اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد، انجام می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار