|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۲۳

منگنه فلزی روی چشم حنیف نشان می دهد در حال تلاشیم!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل فولاد خوزستان برای کسب پیروزی گزینه ای به جز پیروزی نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، مجید صالح در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: تا آخرین لحظه برای خوب بودن تلاش می کنیم تیمی قهرمان می شود که بهترین تفکر و کمترین اشتباه را داشته باشد. مصدومیت بازیکنانی مثل هاشم بیک زاده و خسرو حیدری در طول فصل کمی به ما آسیب زد. در طول فصل تیم ما خیلی خوب و حرفه ای عمل کرد. گاهی از برخی برخوردها ناراحت می شویم. وقتی حنیف عمران زاده بخیه فلزی روی چشم می زند و با آن شرایط تلاش می کند نشان از غیرت او و بازیکنان دارد. تا به حال این بخیه فلزی که به شکل منگنه است را ندیده بودم. این نشان می دهد ما تلاش می کنیم.

وی افزود: تا آخرین لحظه تلاش می کنیم. وظیفه ما تلاش است تیمی که کمترین اشتباه را کند می تواند بهترین نتیجه را بگیرد. فولاد و پرسپولیس و نفت شرایط بهتری دارند اما ما هم شانس داریم. باید اشتباهاتمان را کم کنیم تا بتوانیم موفق شویم. قبول داریم که شانس ما برای قهرمانی کمتر است اما نا امید نیستیم.

صالح در مورد اینکه آیا مقابل فولاد خوزستان بازی انتحاری به نمایش می گذارند، گفت: در طول هفته بچه ها دائم در حال تمرین هستند دائم با هم صحبت می کنیم تا بهترین تصمیم را در مسابقه بگیریم. در بازی با الجزیره اگر مساوی می کردیم از جدول خارج می شدیم در بازی با فولاد خوزستان فقط یک گزینه داریم. برای قهرمانی باید ببریم. بهترین تصمیم را با کمترین اشتباه باید بگیریم. برای کسب سهمیه و قهرمانی فقط نیاز به برد داریم. به قول امیر قلعه نویی باید انتحاری بازی کنیم چرا که در غیر اینصورت قهرمانی و کسب سهمیه آسیا از ما گرفته می شود. از بازی بعدی و اتفاقی که در آن می افتد اطلاع نداریم. برای کسب سهیمه باید ببریم و دنبال رسیدن به این هدف هستیم.

صالح در پایان گفت: از تیم استقلال خوزستان تشکر می کنم آنها به ما زمین تمرین دادند. وقتی به محل تمرین می رفتیم مناطق جنگی را دیدیم به ما گفتند زمان جنگ لشگر عراق تا به اینجا رسیده است اینجا رشادت ها و ارزش ها را می بینیم حیفم آمد این را نگویم اگر این آرامش اکنون وجود دارد دلیل آن تلاش مردم قهرمان اهواز، آبادان، خوزستان و.. است. عده ای جان خود را دادند تا امروز ما در آرامش کار کنیم. همیشه باید یاد شهدا را پاس داشت. قهرمان اصلی مردم خوزستان هستند. زبان از توصیف آنها قاصر است. بار دیگر سال نو را تبریک می گویم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران بازی خوبی ببینند.

وی افزود: اواخر خدمت سربازی در پایان جنگ ۲۰ روز اینجا بودم. فضایی که دیروز دیدم ما را به حال و هوای دیگری برد. مدیون کسانی هستیم که جان خود را برای کشور دادند. ما در فوتبال حرف برای گفتن داریم و یکی از دلایل این مسئله آرامشی است که امروز داریم. از هوادارن به خاطر استقبالی که از ما کردند تشکر می کنم امیدوارم زیبایی های یک بازی فوتبالی در دیدار فردا نمایان شود. عصر امروز آخرین تمرین استقلال در ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار