|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۲۵

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بارسلونا گفت اگر تیمش در این فصل نتواند به اهداف خود برسد آن را به مشکلاتی که در خارج از گود دارد ربط نمی دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد که مصدومیت برخی از مهره های کلیدی بارسلونا از جمله ویکتور والدس، سنگربان اصلی تیم و مشکلات حاشیه ای مانند جنجال تغییر مدیریت باشگاه و به تازگی محرومیت کاتالان ها از خرید بازیکن تا پایان سال ۲۰۱۵، بهانه ای برای توجیه ناکامی های او جهت بردن جام در این فصل نخواهند بود.

مارتینو اظهار داشت: هیچ بهانه ممکن و قابل قبولی وجود ندارد. نه مصدومیت ها و نه مشکلات غیرفوتبالی را نمی توان بهانه ای برای توجیه شکست قلمداد کرد. اگر قهرمان شویم، فصل خوبی خواهیم داشت و اگر هم نتوانیم چیزی ببریم فصل خوبی نخواهیم داشت. ما خودمان اولین کسانی هستیم که با بهانه تراشی به خاطر وضعیت موجود مخالفت خواهیم کرد.

مارتینو درباره محرومیت تیمش از خرید بازیکن تا سال ۲۰۱۵ به جرم عقد قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال هم تصریح کرد: بگذارید آنهایی که مسئول حل و فصل این مسائل هستند به آن رسیدگی کنند. هنوز کارهای فراوانی هست که می توان در قبال این موضوع انجام داد و بیان کرد. فرض ما بر این است که اتفاقاتی رخ داده، اتفاقاتی که در آینده احتمالاً دوباره تکرار نخواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار