|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۳۷

واکنش پولادی به اظهارات رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دعوت به کمیته انضباطی گفت: آقای سالارکیا بهتر است قبلا مشغول هر کاری بودی به همان شغل قبلی ات برگردی.

مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در واکنش به دعوتش به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بابت مصاحبه علیه مسئولان باشگاه گفت: من حرفی علیه کسی نزدم فقط درباره قول و قرار آقایان که داده بودند حرف زدم اما شما آقای سالارکیا که من را به کمیته انضباطی دعوت کرده ای باید به شما بگویم بهتر است به همان کاری که قبلا مشغول آن بودی برگردی. به نظرم اینطور بهتر است.

وی افزود: قرارداد یکساله تان با باشگاه تمام شده و حقوق تان را فکر کنم کامل گرفته باشید پس حق دارید از مشکلات بازیکنان که سیزده روز چشم شان به در درفشی فر خشک شد فکر نکنید و اینطور راحت حرف بزنید.

پولادی ادامه داد: تا کی باید دایی سنگ صبور بچه ها باشد و همه مشکلات را به او بگویند؟ تا کی باید هیچ کسی به مشکلات ریز و درشت بچه ها رسیدگی نکند؟ به نظر من این آقایان با این حرفهایشان به دنبال فرار از واقعیت هستند و جا دارد همین جا به این عزیزان بگویم که به جای دعوت من به کمیته انضباطی به دنبال پرداخت طلبم باشد و در برخی مسائل دخالت نکند. اینطور بهتر است.

پولادی در پایان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت قصد بی ادبی به هیچ کس را ندارم اما واقعیت این است که بچه ها که به خاطر وعده و وعیدها شرمنده خانواده هایشان شدند و این را باید آقایان بدانند. خدا را شکر می کنم که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از این صحبت من پیدایشان شد تا به درد بچه ها برسند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار