|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۲۲

خدیرا در آستانه بازگشت به تمرینات رئال

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پرتغالی رئال مادرید در دیدار امشب مقابل سوسیه داد بازی نخواهد کرد تا برای دیدار برگشت کهکشانی ها برابر دورتموند با آمادگی کامل به میدان برود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رئال مادرید که در حال حاضر با ۷۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد امشب(شنبه) در هفته سی و دوم این رقابت ها در دیداری خارج از خانه به مصاف رئال سوسیه داد می رود.

در آستانه برگزاری این دیدار اخبار حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو که در دقیقه ۸۰ بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد، در دیدار برابر سوسیه داد به میدان نخواهد رفت.

کارلو آنچلوتی در خصوص وضعیت مهاجم پرتغالی اش که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ۱۴ گل به ثمر رسانده است، گفت: رونالدو پس از بازی با دورتموند کمی خسته بود، به همین خاطر تصمیم گرفتیم به او استراحت کوچکی بدهیم. کریس قطعاً در دیدار سه شنبه شب مقابل دورتموند به میدان خواهد رفت.

وی افزود: با رونالدو صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که او در این بازی استراحت کند. این طبیعی است که رونالدو بخواهد در تمامی بازی ها حضور داشته باشد ولی مشکلی از بابت بازی کردن در بازی امشب نیست. کریس در بازی های متوالی زیادی حضور داشته ولی می خواهیم او استراحت کند تا از هرگونه ریسکی جلوگیری کرده باشیم. رئال بازی های مهمی در پیش دارد.

سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادرید همچنین در خصوص وضعیت هافبک آلمانی اش که از ماه نوامبر ۲۰۱۳ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از همراهی این تیم محروم بوده است، اظهار داشت: خدیرا در حال حاضر به صورت انفرادی برنامه ریکاوری اش را انجام می دهد. ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر سامی می تواند به ترکیب رئال بازگردد و با تیم تمرین کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار