|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۵۵

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در صورت پیروزی در دو بازی آخر به احتمال ۸۰ تا ۹۰ درصد قهرمان می شویم.

به گزارشخبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: ابتدا سال نو را تبریک می گویم تیم نفت به مرحله ای رسیده که خوشبختانه یکی از شانس های قهرمانی است و این با تلاش و فداکاری و همدلی مجموعه عوامل نفت به دست آمده است. برای بازی فردا هم انگیزه زیادی داریم و می خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: بازی سختی با گسترش خواهیم داشت. بعد از حضور تارتار این تیم تغییرات مثبتی پیدا کرده است. بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد اما می خواهیم با کسب پیروزی امیدهای خود را برای قهرمانی بیشتر کنیم. ما بعد از شکست دادن استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی هستیم از نظر جسمی هم بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند.

سرمربی نفت در مورد غایبان تیمش گفت: امین حاج محمدی محروم است و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان مان سرحال هستند.

گل محمدی در مورد اینکه در صورت پیروزی در دو بازی آخر چقدر شانس قهرمانی دارید، گفت: فکر می کنم اگر این دو بازی را ببریم به احتمال ۸۰ تا ۹۰ درصد قهرمان می شویم. این ۶ امتیاز امتیازهای قهرمانی خواهد بود. توکل ما به خداست و هر چه خدا بخواهد پیش می آید.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار