|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۳۲

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اساسی ترین عامل بر روی ذوب آهن نتیجه ندادن تیم، استرس حاکم بر روی بازیکنان است.

سعید آذری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد تعویض پی در پی و نتیجه ندادن تیمش اظهار داشت: اساسی ترین عامل بر روی ذوب آهنی ها استرسی بود که بر روی تیم حاکم و دچار چالش شد و مربی هایی که آمدند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به تیم رونق دهند ولی کار دشوار شده بود و با توجه به بازی بسیار خوبی که از صبای قم دیدیم در بازی داماش همه از شرافت ورزشی و جایگاه خود دفاع و حمایت کردند.

وی در ادامه در مورد مبادله بازیکنان غریبی و خان زاده به ذوب آهن پیوستن مسلمان به قرمزپوشان تصریح کرد: پس از اتمام قرارداد نامه ای را به فدراسیون فرستادیم اما نمی دانیم با چه کسی طرف هستیم. این دو بازیکن خوب و علاقه مند وقتی وارد تیم ما شدند شرایط خوب نبود اما این یاران قرضی برمی گردند و قرار داد تمدید می شود.

آذری در پایان در مورد بازی با داماش گیلان افزود: در بازی رفت داماشی ها وقتی ۵ گل به مازدند و هر دو تیم احتمال خطر سقوط را دارند تمامی بازیکنان در تمرینات بسیار خوب کارکردند و آمادگی لازم ررا با رویارویی با داماشی ها را دارند و وقتی بازیکنان پا به زمین می گذارند همه چیز به آن ها بستگی دارد و امیدوارم از فرصت ها استفاده کنند وتمامی هواداران را خوشحال کنند چرا که در بازی با صبای قم حمایت هواداران را دیدیم و آقایان محمد رضایی و فیض بخشیان تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار