|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۴۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر باری را از دوشمان بر نمی دارید باری را روی دوشمان نگذارید.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و راه آهن تهران علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: بازی حساس را مقابل راه آهن داریم و باید سه امتیاز این دیدار مهم را در هفته بیست و نهم به دست بیاوریم. راه آهن در دیدار گذشته خود توانسته سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و ما در مقابل آنها کار سختی را پیش رو داریم.

وی در مورد واریز دو میلیارد تومان وزارت ورزش برای کمک به تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش دو میلیارد را به حساب فدراسیون واریز کرده است، ولی متاسفانه هنوز این مبلغ به باشگاه پرسپولیس داده نشده است، ابتدا قرار بود قبل از بازی داماش دو میلیارد به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود ولی هنوز قبل از بازی راه آهن هیچ پولی به بازیکنان و کادر فنی داده نشده است.

دایی تاکید کرد: وزارت ورزش نامه محرمانه ای داده و شرط گذاشته است تا آنجایی که می توانند از بازیکنان تخفیف بگیرند.

وی ادامه داد: قرار داد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تقریباً ۱۲ میلیارد تومان است که وزارت ورزش بصورت مشروط دو میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کرده است، با این شرایط نمی دانم به نفرات تیم چه جوابی بدهم.

دایی اضافه کرد: باید از افرادی هم چون حسین هدایتی تشکر کنم که به خاطر معرفت به پرسپولیس کمک کرده است اگر باشگاه پرسپولیس را به خودمان واگذار کنند این مشکلات را راحت تر حل می کنیم.

وی ادامه داد: اگر مشکلی را از دوشمان بر نمی دارید حداقل باری را روی دوشمان نگذارید.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار