|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۶۸

سرپرست تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اگر آیین نامه نقل و انتقالات سال گذشته به خوبی مطالعه می شد متوجه می شدند که پرداخت مالیات یک سال است که ممنوع شده است.

هوشنگ نصیرزاده، سرپرست تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: اگر آیین نامه نقل و انتقالات مصوب اردیبهشت ۹۲ به خوبی مطالعه می شد متوجه می شدند که پرداخت مالیات از سوی باشگاه ها یک سال است که ممنوع شده است.

وی افزود: موارد مرتبط با فساد ممکن است از سوی نهادهای غیرفوتبالی نیز پیگیری شود، به همین دلیل فیفا قراردادی با اینترپل امضا کرده است.

نصیرزاده تصریح کرد: در قراردادی که بین فیفا و اینترپل امضا شده است قرار است پلیس ضد جرایم بین المللی به آنها در مورد مسائل مربوط به فساد در فوتبال کمک می کند.

وی اذعان داشت: وارد شدن به برخی قراردادهای اقتصادی و موارد فساد در فوتبال از موضوعاتی است که امکان دارد توسط نهادهای قضایی پیگیری شود.

نصیرزاده افزود: در ایتالیا بیشترین دخالت در مورد مسائل فساد در فوتبال از طریق پلیس و قوه قضاییه اتفاق می افتد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان عدم دخالت در حوزه فوتبال مدنظر است در رابطه با استخدام بازیکنان، نقل و انتقالات، نتایج مسابقات، انتخابات اعضای مجمع و موارد این چنینی است که این موضوع شامل حال مسائل تبانی در فوتبال نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار