|
|
کدخبر: ۱۵۲۴۰۹

یک کلام بگویید دوست ندارید پرسپولیس قهرمان شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات مدیر روابط عمومی وزارت ورزش واکنش نشان داد و صحبت های او را خلاف واقعیت دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی دایی پس از تمرین امروز(شنبه) پرسپولیس در واکنش بهصحبت های مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه ۱۵ تیم لیگ برتری تا کنون ۳۵ درصد پول خود را گرفته اند و پرسپولیس بیشتر از این مبلغ دریافت کرده است و همچنین اینکه نامه محرمانه ای مبنی بر شروط پرداخت ۲ میلیارد پول پرسپولیس وجود ندارد، گفت: متاسفم که این صحبت ها مطرح می شود. من الان پاسخ وزارت ورزش را می دهم نه ناظمی را.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: نامه ای مبنی بر اینکه ۲ میلیارد پول وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس باید چگونه پرداخت شود به کفاشیان داده شده و این پول هم به حساب فدراسیون رفته است نه باشگاه. ضمن اینکه هیئت مدیره ای در کار نبوده که بخواهد در مورد این پول تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: باشگاه سایپا ۶۰ درصد، سپاهان ۷۰ درصد، ذوب آهن ۷۵ درصد، فولاد ۸۰ درصد، تراکتورسازی ۵۰ تا ۶۰ درصد، استقلال خوزستان ۷۵ تا ۸۰ درصد، مس کرمان ۸۰ درصد، گسترش فولاد ۷۰ درصد، صبای قم ۴۵ درصد، ملوان ۴۵ درصد، پرسپولیس ۴۰ تا ۵۰ درصد و استقلال ۵۰ تا ۵۵ درصد دریافتی داشته اند. حالا کجا ۱۵ تیم لیگ برتری ۳۵ درصد پول گرفته اند؟! فکر می کنم فقط ۲ تیم لیگ برتری زیر ۳۵ درصد گرفته اند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آمار و ارقام آقایان اشتباه است و باید با مطالعه صحبت کنند. آماری که من اعلام کردم همه از بازیکنان و مدیران عامل تیم ها گرفته شده است.

دایی عنوان کرد: آقایان پیش از عید کلی مصاحبه کردند و گفتند پرسپولیس تا یازدهم، دوازدهم فروردین خصوصی می شود اما چه شد؟ نمی دانم آقایان به چه چیزی فکر می کنند. حالا که فردا بازی حساس داریم و تیم نیاز به آرامش دارد، این همه اخبار و حاشیه ها را امروز تولید کردند. یک کلام بگویید دوست ندارید پرسپولیس قهرمان شود.

وی ادامه داد: در قضیه ۲ میلیارد تومان کفاشیان تصمیم گیرنده نیست و تنها پول به حساب او و فدراسیون رفته است. در ضمن پیش از این خادم در صحبتی که با من داشت گفت ۲ میلیارد تومان نقدی می دهیم و ۲ میلیارد هم به صورت چک پرداخت می شود تا با بازیکنان تا اردیبهشت تسویه حساب شود. آقایان! دیگر نمی توانید زیر حرف های خادم بزنید و خودتان را خراب نکنید. علی دایی همیشه حرف حق را می زند و هیچ موقع دروغ نمی گوید.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: متاسفم برای آنهایی که به خاطر شغل و امنیت شغلی شان مردم را فریب می دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار