|
|
کدخبر: ۱۵۲۵۱۴

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان وامید گفت: به ملی پوشان جوان و امید در سال ۹۲ با توجه به عملکردی که داشتند نمره خوب می دهم.

مرتضی ولی دروی، سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید، درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهارداشت: مشکلات اقتصادی در سال ۹۲ تمام فدراسیون ها را تحت تاثیر قرار داد، با این همه مسئولان فدراسیون بدمینتون برنامه ریزی خوبی داشتند، تعداد اردوها کافی نبود ولی فرصتی بود برای کسب تجربه وشناخت ملی پوشان، جوانان به مسابقات مالزی رفتند ودر رقابت های بین المللی دهه فجر هم انتظارات را برآورده کردند، درکل باید بگویم برای آن ها نمره خوب درنظر می گیرم.

وی ادامه داد: در برنامه ای که برای سال جاری درنظر گرفته ایم پیش بینی سفرهای بیشتری داریم، مسابقات انتخابی را مطابق هر سال برگزار می کنیم تا بهترین ها را به رقابت های برون مرزی اعزام کنیم.

ولی دروی تصریح کرد: خردسالان، جوانان وامید نمایش خوبی در مدت اخیر داشته اند، سعی می کنیم با برنامه ریزی مطلوب آن ها را طوری هدایت کنیم تا جانشین خوبی برای بزرگسالان باشند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان در ادامه اضافه کرد: مهران شهبازی، ملی پوش جوان به عنوان نماینده کشورمان در جام جهانی بدمینتون شرکت می کند، نوروز زیر نظر من آمادگی لازم را جهت شرکت در این رقابت ها کسب می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار