|
|
کدخبر: ۱۵۲۵۳۶

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش جوانان گفت: برای پرداخت پول به پرسپولیس هیچ نامه و یا شروطی از سوی وزارت ورزش و جوانان مطرح نبوده است.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم با بیان اینکه به لحاظ قانونی وزارت ورزش و جوانان نمی تواند هیچ پولی را به هیچ باشگاهی اختصاص دهد اظهار داشت: طی توافقات صورت گرفته مقرر شده این پول به عنوان کمک به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شود و فدراسیون نیز توسط سازمان لیگ این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس بپردازد، این کار روال معمولی است.

وی در ادامه با تکذیب ادعای گذاشتن شرط و شروطی خاص برای پرداخت این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وزارتخانه به هیچ عنوان در امور جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت نمی کند.

معاون حقوقی و امور مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باشگاه استقلال نیز با این مشکلات مواجه است و اگر قرار است ما شرطی بگذاریم قطعا مردم این انتظار را از ما دارند.

وی تاکید کرد این دو باشگاه متعلق به مردم هستند و هیچ کس توقع ندارد پرداخت ها خارج از قاعده و چارچوب تعریف شده و ثبت شده در سازمان لیگ اتفاق دیگری بیفتد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار