|
|
کدخبر: ۱۵۲۵۹۵

تازه ترین رده بندی بهترین های جودو جهان حکایت از صعود جودوکاران ایرانی دارد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در پایان مسابقات جایزه بزرگ تفلیس و سامسون در دو کشور گرجستان و ترکیه، فدراسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی بهترین های جهان را اعلام کرد که دو نماینده ایران که در همین دو رویداد نیز حضور داشتند چند پله ای در جدول صود کردند.

لازم به ذکر است: در وزن ۸۱ - کیلوگرم امیر قاسمی نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم بعد از کسب عنوان پنجمی مسابقات تفلیس و کسب یک پیروزی در ترکیه امتیازات خود را عدد۶۵۰ رساند و از مکان بیست و دوم تا رده هفدهم بالا آمد. خانه اول این وزن در اختیار " تشکراشویلی " از گرجستان با ۲۶۲۴ امتیاز است.

گفتنی است؛ جواد محجوب هم که در این دو رویداد دو مدال برنز به نام خود ثبت کرد ۱۲۲۰ امتیازی شد و با دو پله صعود به مکان ششم آمد. در این وزن " الخان ممدوف " از آذربایجان با ۲۳۳۰ امتیاز صدرنشین است.

در پایان خخاطرنشان می شود: در این رده بندی در وزن۶۰ - کیلوگرم بهزاد وحدانی با ۱۴۴ امتیاز در مکان ۷۵، در وزن ۷۳ - کیلوگرم سعید ملایی با ۱۵۲ امتیاز در مکان ۷۳، در وزن ۹۰ - کیلوگرم محمد جمالی با ۱۹۰ امتیاز در مکان ۸۲ و در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم محمد رضا رودکی با ۶۰ امتیاز در مکان ۸۴ قرار دارد. رودکی قبل از المپیک ۲۰۱۲ آسیب دید و از آن زمان تا کنون در مسابقات برون مرزی شرکت نداشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار