|
|
کدخبر: ۱۵۲۶۹۲

قصد شفاف سازی در هزینه های فوتبال را داریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: بحثحق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال را با پایان لیگ به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

مهدی تاج در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد نامه کفاشیان برای حضور بازیکنان دعوت شده تمامی باشگاه ها در اردوی تیم ملی اظهار داشت: با پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال نشست هم اندیشی با حضور مدیران تمامی باشگاه ها برگزار خواهد شد که بحثاصلی آن کاهش هزینه ها، قراردادها و نقل و انتقالات است.

وی افزود: در این جلسه درباره حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی هم صحبت خواهیم کرد. به دنبال آن هستیم که کفاشیان هم در این نشست حضور داشته باشد تا بتوانیم بحثمربوط به حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی را هم بررسی کنیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: برای لیگ آینده قصد داریم در بحثحق پخش و قراردادها نظارت ویژه ای انجام دهیم و بخصوص در مباحثمربوط به هزینه ها در فوتبال از برخی سازمان ها مانند سازمان بازرسی کمک خواهیم گرفت.

تاج در مورد تلاش سازمان لیگ برای دریافت حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی ۲ هفته پایانی لیگ برتر است و بعد از آن با جدیت در بحثحق پخش تلویزیونی ورود خواهیم کرد. اکنون تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مراسم آبرومندی برای اختتامیه لیگ برتر برگزار کنیم.

وی درباره مراسم انتخاب برترین های لیگ سیزدهم یادآور شد: این مراسم را سازمان لیگ برگزار می کند و هر بخش دیگری که قصد انجام چنین کاری را دارد باید با سازمان لیگ هماهنگ کند.

تاج در مورد اینکه علاوه بر مدیران باشگاه ها آیا بازیکنان هم در صورت پنهان کاری در اعلام رقم قرارداد مجازات خواهند شد به تسنیم گفت: به طور قطع با مدیران متخلف برخورد خواهد شد چراکه ما قصد شفاف سازی در هزینه های فوتبال را داریم. درباره سایر موارد هم بر اساس قانون عمل می کنیم اما آنچه بدیهی است اینکه هیچ مدیری حق پنهان کاری ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار