|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۳۴

سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه برگزاری مسابقه تیم پروجا و پیاچتزا گفت: برای پشت سر گذاشتن این تیم قدرتمند تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلو بودان کواچ سرمربی تیم والیبال پروجا که به زودی در تیم ملی والیبال ایران فعالیت خود را به جای خولیو ولاسکو از سر می گیرد در آستانه برگزاری مسابقه بسیار حساس تیمش با تیم والیبال پیاچتزا در مرحله نیمه نهایی از رقابت های پلی آف سری A ایتالیا گفت: ما برای اینکه عملکرد خوبی در مقابل تیم پاچتنزا داشته باشیم روی اشتباهات خود در مسابقات قبلی خود مطالعه کرده ایم تا از تکرار آنها اجتناب کنیم پیاچتزا حریف بسیار قدرتمندی برای ماست این تیم امسال موفق به حضور در فینال جام حذفی ایتالیا شده و در رقابت های فصل از چهار مسابقه موفق به کسب چهار پیروزی شده و سال قبل هم موفق به حضور در مرحله یک چهارم پایانی اسکودتو شده است حضور در این مسابقه از نظر روانی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار بود و من با شور و هیجان بسیار بالا بازیکنان خود را آماده کردم زیرا ما برای اولین بار است که موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی می شویم و همگی از انگیزه بسیار بالایی برای کسب موفقیت در این مسابقه برخورداریم.



تیم پروجا سه سال در سری A۲ قرار داشت و حالا موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی از رقابت های سری A۱ شده است در مسابقات اولیه ما با تیم های حاضر در سری A فقط چهار صد هوادار برای دیدن مسابقات ما می آمدند ولی حالا می بینیم که در حدود سه هزار هوادار در سالن حاضر شده و پروجا را تشویق می کنند. با توجه به برنامه ریزی های کاری ای که داشته ام باید بگویم که من هر سال انتظارم را بالاتر برده و برای بهتر شدن حرکت می کنم حالا هم دوست ندارم متوقف شوم و با تمام توان در برابر تیم بسیار قدرتمند پیاچنتزا حاضر خواهم شد.



وی افزود: من بازیکنان خوبی در اختیار دارم که از جمله می توانم به آتانا سیویچ اشاره کنم او در فصلی که پشت سر گذاشتیم رشد قابل توجهی داشت و من فکر می کنم هنوز هم می تواند رشد کرده و پیشرفت کند او پیشنهادات زیادی از کشور های خارجی داشت جالب این جا بود که تیم های قدرتمند ایتالیایی حاضر به خریداری وی نبودند زیرا به او اطمینان نداشتند ولی او با حضورش در تیم پروجا کاری کرد که حالا این تیم در میان تیم های بسیار بزرگ ایتالیایی حرفی برای گفتن داشته باشد. او می تواند به کارش در پروجا برای یک سال دیگر ادامه دهد. اگر او حاضر به ادامه فعالیت شود شخصا خوشحال خواهم شد.

او بازیکنی است که باید در لیگی مثل ایتالیا که از سطح فنی بسیار رد بالایی برخودار است فعالیت کند. شنیده ام که او پیشنهاداتی از ژاپن داشته و به دلیل مسائل مالی شاید راهی لیگ ژاپن شود ولی این لیگ برای بازیکنی به این بزرگی ایده آل نیست.



من بعد از رقابت های سری A راهی ایران خواهم شد تا فعالیت خود را در تیم ملی والیبال ایران از سر بگیرم. من سال های خوبی در پروجا داشتم و این تیم را با عشق ساختم و هرگز مسائل مالی در این تیم برایم مهم نبوده است و متاسفام که باید این تیم را ترک کنم ولی من راهی جایی خواهم شد که ولاسکو حضور داشته و بزرگترین و قوی ترین مربیان حاضر در دنیای والیبال برای جانشینی او کاندید شده بودند، رد این پیشنهاد برای من خیلی سخت بود ولی اطمینان دارم که روزی دوباره به ایتالیا باز خواهم گشت. من خاطره بسیار خوبی از فعالیت در اینجا و هواداران پروجا دارم و با این خاطره ایتالیا را به مقصد ایران ترک خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار