|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۴۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر بتیس اعتراف کرد برای او در حال حاضر ۳ امتیاز بازی ها اهمیت ندارد نه شیوه کسب آن.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته(شنبه) در هفته سی ودوم لالیگا در شرایطی با نتیجه ۳ بر یک از سد میهمان خود، رئال بتیس گذشت که ۲ گل از این ۳ گل توسط لیونل مسی از روی نقطه پنالتی و گل دیگر هم به لطف اشتباه مدافع حریف برای باز کردن دروازه خودی به ثمر رسید.

این موضوع سبب شد برخی خبرنگاران در پایان بازی پیروزی کاتالان ها را زیر سؤال ببرند اما خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسا تاکید کرد برای او در این مقطع از فصل نتیجه و ۳ امتیاز تنها چیزی است که اهمیت دارد.

مارتینو که در حال حاضر تیمش با یک امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد، اظهار داشت: انتظارش را داشتم که این بازی از نظر کیفی شبیه بازی های قبلی مان در لالیگا نباشد اما باید بگویم که این بار من صددرصد تمرکزم را روی کسب ۳ امتیاز گذاشته بودم و شیوه بازی تیم برایم مهم نبود.

مارتینو افزود: من نمی خواهم بهانه تراشی کنم. حسی که من دارم این است که بین بازی که سه شنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان انجام دادیم و بازی بعدی مان در این رقابت ها که چهارشنبه است، این مصاف با بتیس مسئولیت مان را بیشتر کرد. ما باید این بازی را می بردیم تا همچنان بر رقبای خود در بالای جدول فشار بیاوریم.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد بازی برابر بتیس انرژی مردانش را برای مصاف برگشت با اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر بازی آنطور که می خواستم پیش می رفت، قصد داشتم به برخی از بازیکنانم در آستانه بازی با اتلتیکومادرید استراحت بدهم اما این اتفاق نیفتاد و من مجبور شدم بازیکنانم را در میدان نگه دارم. شاید بهتر بود به برخی از بازیکنانی که سه شنبه به میدان رفتند فرصت بیشتری برای استراحت بدهم. فکر می کنم آنطور که باید و شاید از سیستم چرخشی برای استراحت دادن به بازیکنان استفاده نکرده ام.

بارسلونا چهارشنبه این هفته برای انجام بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی به خانه اتلتیکومادرید می رود که نتیجه بازی رفت ۲ تیم در ورزشگاه نیوکمپ یک بر یک مساوی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار