|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۸۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال دورتموند ادعا کرد پس از جدا شدن مهاجم لهستانی تیمش از زردپوشان وستفالن، دیگر بازیکنان تیم می توانند جای خالی او را پر کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته(شنبه) تیمش برابر ولفسبورگ که دورتموند را به کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر کرد، به تمجید از روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیمش که به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد، پرداخت.

لواندوفسکی که در پایان فصل جاری از دورتموند جدا می شود تا به بایرن مونیخ ملحق شود، گل نخست بازی را به ثمر رساند تا بار دیگر ثابت کند که زردپوشان وستفالن چه مهره ارزشمندی را از دست می دهند، هرچند یورگن کلوپ ادعا کرد می تواند خلاء لواندوفسکی را پر کند.

وی اظهار داشت: بازی روبرت بسیار پیشرفت کرده است اما بازیکنان دیگری داریم که می توانند کارهای او را انجام دهند. پیروزی که برابر ولفسبورگ کسب کردیم، نتیجه با ارزش و مهمی بود. ما برای بردن این بازی نگرش مثبتی نشان دادیم و این در حالی بود که در بازی قبلی مان در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده بودیم. حالا باید مشابه این بازی را سه شنبه شب(برابر رئال مادرید) در لیگ قهرمانان اروپا تکرار کنیم. بازی برابر رئال مادرید انرژی زیادی از ما گرفته بود و به همین دلیل در نیمه اول بازی برابر ولفسبورگ عملکرد خوبی نداشتیم اما با این وجود بردیم که این واقعاً فوق العاده بود.

در جریان بازی برابر ولفسبورگ، کوین گروس کروتز، در پست های مختلفی برای دورتموند بازی کرد و کلوپ از او به خاطر کنار آمدن با این تغییر پست تمجید کرد.

وی تصریح کرد: ما از کوین کارهای زیادی می خواهیم و از او در پست های مختلفی استفاده می کنیم اما هرچه از زمان بازی می گذشت او بهتر و بهتر می شد.

دورتموند سه شنبه این هفته در شرایطی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید پذیرایی می کند که جدال رفت این ۲ تیم ۳ بر صفر به سود کهکشانی ها خاتمه یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار