|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۸۶

احتمالاً مشکلی بین کفاشیان و وزارت ورزش به وجود آمده است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال را نادرست خواند و گفت که پروین شاهد تمام ماجرا است.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در واکنش بهمصاحبه علی کفاشیانمبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان شرطی برای پرداخت پول به پرسپولیسی ها نداشته و همچنین پروین و پنجعلی اعلام کردند بازیکنان اگر پول نگیرند شاید بد بازی کنند گفت: کفاشیان دروغ می گوید. من و علی پروین به او گفتیم که در این شرایط تزریق پول می تواند از نظر روحی و روانی خوب باشد وگرنه ۲ میلیارد تومان وقتی تقسیم شود به هر بازیکن ۵۰،۶۰ میلیون تومان می رسد که نسبت به طلبشان پولی نیست.

وی ادامه داد: پروین شاهد است که در جلسه چه اتفاقاتی افتاد. کفاشیان برای پرداخت پول به پرسپولیس ۳ شرط مطرح کرد که اصلاً منطقی نبود. مردم می دانند که ما دروغ نمی گوییم و هیچ دلیلی هم برای این موضوع وجود ندارد. برای ما صداقت مهمتر از همه چیز است.

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: احتمالاً مشکلی بین کفاشیان و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده که اینطور مصاحبه کرده وگرنه اصلاً قضیه اینطور نیست. در جلسه روز گذشته ما و کفاشیان صحبت های دیگری هم مطرح شد که دلم نمی خواهد آنها را باز کنم و بهتر است که باز نشود. فقط باید بگویم من و پروین نمی توانیم تهمت و دروغ گفتن را هضم کنیم. انسان باید شهامت داشته باشد و سَر حرفی که می زند باشد.

پنجعلی تصریح کرد: چرا به ما پول نمی دهند؟ مگر متولی پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان نیست؟ واقعاً نمی دانم چرا به ما پول نمی دهند. این در شرایطی است که خادم اعلام کرده این پول را به فدراسیون و سازمان لیگ دادند.

وی در خصوص اینکه برخی ها اعتقاد دارند که نمی خواهند پرسپولیس به قهرمانی برسد، تاکید کرد: دلم نمی خواهد در این شرایط وارد مسائل خاصی شوم، فقط می گویم که مردم شعور دارند و خیلی چیزها را متوجه می شوند. وقتی کار اشتباهی انجام می دهید دیگر چهره حق به جانب نگیرید. تمام بازیکنان پرسپولیس منتظر قول آقایان بودند و حتی ما زودتر هم تشکر کردیم ولی پول ندادند.

پنجعلی ادامه داد: آقایان ۳ روز پیش به ما گفتند پول به حساب سازمان لیگ ریخته شده و شنبه چک آن را تحویل می دهند ولی هیچ خبری از پول نشد.

وی در پایان به تسنیم گفت: شب گذشته پاداش پیروزی مقابل داماش در هتل بین بچه ها تقسیم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار