|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۹۳

خبرگزاری تسنیم: سفر مجتبی جباری به ایران و نشست مشترک او با سرمربی تیم ملی فوتبال به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مجتبی جباری قصد داشت در نشست با کارلوس کی روش تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی فوتبال را با او در میان گذاشته تا نظر نهایی را بعد از مشورت با سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کند. با این حال رسانه ای شدن تصمیم جباری، همه چیز را تغییر داد.

مجتبی جباری معتقد است که با رسانه ای شدن این تصمیم و به ویژه با نقل قول منتشر شده از سوی کی روش خطاب به این بازیکن(جباری برود به سلامت)، موضوع برگزاری این نشست دو جانبه لوثشده و دلیلی برای انجام آن وجود ندارد.

به همین دلیل این بازیکن در تصمیم خود برای بازگشت به ایران و جلسه با سرمربی تیم ملی تجدید نظر کرده است. احتمال تغییر موضع جباری هم وجود دارد اما در صورتی که اتفاق تازه ای رخ ندهد باید این نشست دو جانبه را پیش از برگزاری لغو شده دانست.

جباری تاکید می کند که تصمیمش یک تصمیم احساسی نبوده بلکه آن را بعد از بررسی شرایط پزشکی و مصدومیت ها و جراحی هایی که داشته گرفته است. این بازیکن باور دارد که با توجه برنامه سنگین پیش روی تیم ملی بهتر است بازیکنی جوان و با انگیزه جایگزین او شود و اکنون که این تصمیم شخصی راه به رسانه یافته و کی روش هم پاسخش را داده، دیگر خداحافظی جباری از تیم ملی فوتبال را باید قطعی دانست.

در نهایت آنکه مجتبی جباری برخلاف برخی دیگر بازیکنان قصد داشت ابتدا تصمیم شخصی خود را با سرمربی تیم ملی در میان بگذارد و به همین دلیل تصمیم گرفت این موضوع را توسط جواد نکونام به اطلاع کی روش برساند و سرمربی تیم ملی هم جلسه با او را پذیرفته بود اما در نهایت جزییات این مکالمه سه جانبه سر از رسانه ها درآورد تا جباری بهت زده به سمت خداحافظی از تیم ملی فوتبال هدایت شود، آن هم قبل از آنکه کسی حرف هایش را بشنود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار