|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۳۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: هدف نهایی آماده سازی بازیکنان در تیم نوجوانان، پشتوانه سازی برای تیم های جوانان، امید و ملی است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدوکیلی اظهار داشت: تا مسابقات قهرمانی آسیا ۱۱ مرحله اردوی انتخابی و آمادگی پیش بینی کرده ایم که از ۲۰ فروردین ماه آغاز می شود. حدود ۶۰ بازیکن از برترین های لیگ برتر و دسته یک نوجوانان و بازیکنان معرفی شده از سوی هیئت ها در این اردوی انتخابی شرکت می کنند که هر گروه ۲۰ نفره ۳ روز در اردو حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان تصریح کرد: اگر بازیکن مستعد دیگری هم باشد و در فهرست ما لحاظ نشده باشد، اردوی تیم ملی همیشه روی بازیکنان خوب باز خواهد بود و محدودیتی برای دعوت نداریم زیرا معتقدیم باید بهترین ها انتخاب و پیراهن تیم ملی را بر تن کنند. تنها شرط حضور در اردوها داشتن شرایط جسمانی مناسب و متولدین ۱۱ دی ماه سال ۷۵ به بعد است.

وکیلی در ادامه به تعامل با تیم والیبال جوانان و فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: هدف نهایی آماده سازی بازیکنان در تیم نوجوانان، پشتوانه سازی برای تیم های جوانان، امید و ملی است و به همین دلیل با توجه به تجربه دکتر نفرزاده، همکاری خوبی با ایشان خواهیم داشت.

او حفظ مقام قهرمانی در مسابقات آسیا را مهم ترین هدف این تیم دانست و عنوان کرد: باید از این مقام در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور سریلانکا برگزار می شود، دفاع کنیم. در نظر داریم پس از اردوی انتخابی، تا پایان لیگ جهانی والیبال اردوها را در حومه شهر تهران برگزار کنیم تا بازیکنان امکان حضور در سالن مسابقات لیگ جهانی و کسب تجربه از تماشای بازی تیم ملی را داشته باشند. در ضمن حتما یک مرحله اردوی برون مرزی نیز برگزار می کنیم تا ملی پوشان نوجوان تجربه بازی های برون مرزی را نیز قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشند.

وکیلی از غلامرضا مومنی، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده به عنوان مربیان تیم ملی نوجوانان در اردوی انتخابی یاد کرد و گفت: آمادگی دعوت ۴۰ بازیکن برتر به اردوها را داریم و حتی اگر نیاز باشد ۲ تیم الف و ب در اردو تشکیل خواهیم داد بنابرین هیچ محدودیتی برای دعوت بازیکن نداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار