|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۴۱

دیر یا زود شکست می خوردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۴۲ ساله سرخپوشان مونیخ دیدار چهارشنبه بایرن برابر منچستریونایتد را بازی مرگ و زندگی باواریایی ها توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در پی شکست یک بر صفر شاگردانش در خانه آگزبورگ گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم و تا پایان بازی با آگزبورگ جنگیدیم. شکایتی هم نداریم، چون به حریفی باختیم که بهتر از ما بازی کرد. فوتبال همین است و شما نمی توانید همیشه پیروز میدان باشید.

بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس لیگا شب گذشته(شنبه) در هفته بیست و نهم بوندس لیگای آلمان در خانه آگزبورگ یک بر صفر تن به شکست داد تا اولین شکست این تیم رقم بخورد و رکورد شکست ناپذیری سرخپوشان مونیخ در رقابت های بوندس لیگا در عدد ۵۳ قطع شود.

سرمربی اسپانیایی باواریایی ها که تیمش چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای منچستریونایتد است، تصریح کرد: دیر یا زود باید می باختیم. ما این شکست را پذیرفتیم و از حالا به فکر این هستیم که خود را تا جای ممکن خیلی سریع برای بازی با منچستریونایتد آماده کنیم. دیدار چهارشنبه شب برای ما همانند بازی فینال است و مسئله مرگ و زندگی است.

دیدار رفت ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار