|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۹۹

مسئولان فدراسیون والیبال بلغارستان که با هدف افزایش همکاری های دو جانبه و امضای پروتکل همکاری به تهران سفر کردند، امروز شنبه نخستین نشست خود را با مسئولین فدراسیون والیبال ایران برگزار کردند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،ایوان تودوروف نائب رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان و اسوتوسلاو زلاتاری عضو بلغاری کمیته داوری فدراسیون جهانی والیبال بامداد امروز شنبه به منظور بازدید از امکانات والیبال ایران و مذاکرات و امضای پروتکل همکاری با مسئولین فدراسیون والیبال ایران در راستای افزایش روابط و همکاری های دو کشور در رشته والیبال، وارد تهران شدند.

هیات والیبال بلغارستان ساعت ۱۱ امروز نخستین نشست کاری خود را با مسئولین فدراسیون والیبال ایران برگزار کردند که به مدت سه ساعت طول کشید. طرف بلغاری در این نشست برنامه ای را برای افزایش تعامل دو طرف ارائه کرد که قرار شد مسئولین فدراسیون والیبال ایران نیز نظرات تکمیل این برنامه را ارائه کند و در جلسات بعدی نسبت به تکمیل و نهایی شدن آن اقدام شود.

این برنامه شامل اردوی های تدارکاتی تیم های ملی و رده سنی مختلف در دو کشور ایران و بلغارستان، بازی های دوستانه و نیز حضور در تورنمنت های چند چانبه که در دو کشور ایران و بلغارستان برگزار خواهد شد، می شود.

ایوان تودوروف نائب رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان در ابتدای این نشست با اشاره به پیشرفت های والیبال ایران در چند سال اخیر گفت: علاقمندی به افزایش تعامل با والیبال ایران تنها به کشور بلغارستان مربوط نمی شود بلکه بسیاری از کشورهای اروپایی نیز به دنبال این هدف هستند.

زیرا والیبال ایران به استانداردهای جهانی این رشته رسیده است و تعامل با تیم های ایران می تواند به رشد و توسعه ورزش والیبال دو کشور کمک کند. لازم به ذکر است قرار بود رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان در این سفر به ایران بیاید که به علت بیماری از این سفر باز ماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار