|
|
کدخبر: ۱۵۳۰۳۴

برگزاری قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانا آسیا

خبرگزاری تسنیم: مراسم قرعه کشی دور نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا در بانکوک برگزار و تیم کشورمان با تیم های سوریه، عربستان و قطر همگروه شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس قرعه کشی انجام شده در بانکوک، تیم فوتبال نوجوانان ایران با تیم های سوریه، عربستان و قطر در گروه ۴ مسابقات قرار گرفت.

در این دوره ۱۶ تیم حاضر براساس عملکرد خود در دوره قبلی مسابقات که در سال ۲۰۱۲ و در تهران برگزار شده بود، سیدبندی و در ۴ گروه ۴ تیمی تقسیم بندی شدند.

این مسابقات از ۱۵ تا ۲۹ شهریورماه ۹۳ به میزبانی تایلند برگزار می شود و ۴ تیم برتر این دوره مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۱۵ شیلی را دریافت می کنند.

در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا تاکنون ژاپن با ۲ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی، کره جنوبی با ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی و چین با ۲ قهرمانی و کسب ۳ مقام سومی بهترین عملکرد را داشته اند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران هم در سال ۲۰۰۰ نایب قهرمان، در سال ۲۰۰۴ چهارم، در سال ۲۰۰۸ قهرمان و در سال ۲۰۱۲ مقام سوم مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا را از آن خود کرده است.

گروهبندی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به صورت زیر است:

گروه ۱:تایلند، کره جنوبی، عمان و مالزی
گروه ۲:ژاپن، استرالیا، چین و هنگ کنگ
گروه ۳:ازبکستان، کویت، کره شمالی و نپال
گروه ۴:ایران، سوریه، عربستان و قطر

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار