|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۱۱

سرپرست انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا:

سرپرست انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا از حضور ۲ ورزشکار ناشنوا در اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان خبر داد و اظهار داشت: جودوکاران ناشنوا شرایط مناسب و سطح فنی ایده آلی برخوردار هستند.

محمدرضا لوئی مقدم در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا برنامه های تیم ملی را برای حضور در میادین معتبر بین المللی تدوین و طراحی کرده است. در برنامه ی تیم ملی جودو ناشنوایان اردوهای داخلی و برون مرزی پیش بینی شده است.

سرپرست انجمن جودو ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا برای ملی پوشان جودو اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای آذربایجان و یا ترکیه را پیش بینی کرده است.

برنامه های تیم ملی به فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص، پیوند اعضا ارسال شده است. در صورت موافقت علیمردای رییس فدراسیون بطور حتم اردوی تدارکاتی تیم ملی را در تابستان ۹۳ برپا می کنیم.

لوئی مقدم تصریح کرد: تیم ملی جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در سال ۲۰۱۵ مسابقات چین تایپه را در پیش دارد. هدف و تمرکز کامل مسئولان انجمن، تیم ملی و حضور پرقدرت تیم ملی در این رقابت ها است از اینرو به عنوان سرپرست انجمن زمینه های لازم را جهت موفقیت و پیشرفت ملی پوشان جودو در این رقابت ها فراهم می کنم.

وی ادامه داد: انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در برنامه ی پیشنهادی خود به فدراسیون برگزاری یک تورنمنت ۴ جانبه در تهران را پیش بینی کرده است. در صورت موافقت مسئولان فدراسیون و همچنین جذب اسپانسر مالی این تورنمنت را در تهران برگزار می کنیم.

سرپرست انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد: سطح فنی جودوکاران ناشنوا بسیار مطلوب است.
جودوکاران در شرایط ایده آل قرار دارند در سال ۹۳ در مسابقات لیگ یک کشور که جودوکاران ناشنوا شرکت داشتند موفق شدیم مقام اول رقابتها را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: جودوکاران ناشنوا همچون علی سلحشور و مهرداد میری هم اکنون در اردوی تیم ملی بزرگسالان شرکت دارند جودوکاران ناشنوا در شرایطی مساوی با سایر جودوکاران تیم ملی کشورمان آماده رقابت های اینچئون کره جنوبی می شوند، البته در صورتی که جودوکاران ناشنوا در مسابقات انتخابی اینچئون کره جنوبی از سوی کادر فنی تیم ملی جودو کشورمان انتخاب و تایید شوند همراه ملی پوشان جودو به مسابقات اینچئون کره جنوبی اعزام می شوند همراهی جودوکاران ناشنوا با تیم ملی کشورمان و مصاف با حریفان منع قانونی ندارد.

سرپرست انجمن جودو افزود: انجمن برای تیم ملی جودو اردوهای درون مرزی نیز پیش بینی کرده است البته هم اکنون زمان اردوهای تیم ملی مشخص نشده است اما به احتمال فراوان در اردیبهشت ماه ۹۳ فراخوان می زنیم تا ناشنوایان علاقه مند به جودو را شناسایی و نفرات برتر را به اردوی درون مرزی تیم ملی دعوت می کنیم اردوهای داخلی تیم ملی در تهران برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: جودوکاران ناشنوا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند حمایت و پشتیبانی از تیم ملی جودو ناشنوایان به طور حتم در آینده نزدیک دستاوردهای درخشانی را برای کشورمان و انجمن جودو تیم ملی به همراه دارد.

سرپرست افزود: انجمن جودو ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در صورت موافقت مسئولان فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا با برنامه های انجمن، برای آماده سازی تقویت و درخشش تیم ملی در میادین معتبر بین المللی فعالیت خود را به صورت جدی آغاز می کند البته در شرایط فعلی نیز ورزشکاران جودو تمرینات خود را زیر نظر مسئولان تیم ملی انجام می دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار