|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۴۰

رییس انجمن تیراندازی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا از تشکیل تیر پرقدرت این انجمن در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تمرکزمان در سال ۹۳ شناسایی و کشف استعدادهای تیراندازی است.

جلیل کوهپایه زاده در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن تیراندازی برنامه های رشته ی تیراندازی را طراحی و به فدراسیون ارسال کرده است. در برنامه ی انجمن تیراندازی ۲ مسابقه قهرمان کشوری برای ناشنوایان و بیماران خاص پیش بینی کرده است البته در ۶ ماهه ی اول سال استعدادهای این رشته را کشف می کنیم و سپس در ۶ ماهه دوم سال استعدادهای این رشته را کشف می کنیم و سپس در ۶ ماهه دوم سال فعالیتمان را مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمان کشوری آغاز می کنیم.

رئیس انجمن تیراندازی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: انجمن برگزاری مسابقات قهرمان کشوری را طبق برنامه در پاییز و زمستان ۹۳ برگزار می کند البته زمان و تاریخ دقیق مسابقات قهرمان کشوری تیراندازی مشخص نشده است. مسابقات به صورت مجزا در ۲ بخش مردان و زمان برگزار می کنیم.

کوهپایه زاده ادامه داد: مسابقات جهانی تیراندازی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در ۲ بخش برگزار می شود از اینرو انجمن تیراندازی نیز در صدد تشکیل تیمی پرقدرت در ۲ بخش مردان و زنان است.

رییس تیراندازی افزود: فدراسیون ناشنوایان در سال های گذشته مستقل از بیماران خاص و پیوند اعضا فعالیت کرده است. از اینرو در رشته ی تیراندازی فعالیت نکرده است و ورزشکارانی نیز در این رشته پرورش و تربیت نشده اند لذا نسبت به ورزشکاران بیماران خاص نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارند از اینرو هدف انجمن در سال جاری پرورش و کشف استعدادهای ناشنوا در رشته تیراندازی است.

وی افزود: انجمن تیراندازی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا علی رغم مشکلات مالی فراوانی که با آن مواجه است اما قصد دارد در جهت کشف استعداد سرمایه گذاری انجام دهد سپس با تشکیل قدرتمند درسال ۹۴ جهت اعزام تیم ملی به مسابقات گام محکم بردارد.

کوهپایه زاده تصریح کرد: رشته تیراندازی رشته ای است که نیازمند صبر و فعالیت های مستمر است با گذشت زمان و برگزاری مسابقات مختلف می توانیم شاهد درخشش ورزشکاران تیراندازی در آینده باشیم.

رییس انجمن ادامه داد: ورزشکاران بیماران خاص در سالهای گذشته در رشته تیراندازی فعالیت داشته اند اما از آن جایی که وقفه ای طولانی مدت در فعالیت این ورزشکاران ایجاد شده است لذا سطح فنی آنها نیز افت کرده است لذا ورزشکاران بیماران خاص نیز باید تقویت شوند همکاری و تمرین استعدادهای گذشته با افراد جوان و جدید زمینه را برای تشکیل تیمی قدرتمند فراهم می سازد مسابقات برون مرزی تیم ملی بیماران خاص را همچون ناشنوایان در سال ۹۴ برگزار می شود.

کوهپایه زاده افزود: ورزشکاران بیماران خاص نیز در شش ماهه اول سال تمرینات آماده سازی انجام می دهند و در پاییز و زمستان در مسابقات قهرمان کشوری شرکت و به مصاف رقبای خود می روند و در نهایت انجمن تیراندازی ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا تیراندازان برتر و حرفه ای را انتخاب و به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات ۲۰۱۵ دعوت می کنند.

رییس انجمن تیراندازی افزود: مسئولان انجمن همه تلاششان را جهت موفقیت تیم ملی در مسابقات معتبر به کار می گیرند تا تیم ملی تیراندازی در مسابقات معتبر افتخارآفرینی کنند البته امیدواریم که حامیان مالی، حمایتشان را همراه تیم ملی تیراندازی و انجمن کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان کشورمان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند ایجاد زمینه های لازم جهت رشد و پیشرفت در میادین معتبر بین المللی تلاش جوانان و حمایت مسئولان را نیاز دارد امیدواریم ورزشکاران ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در مسابقات خود موفق عمل کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار