|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۵۵

حاشیه بازی فولاد خوزستان و استقلال

هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و استقلال قلعه نویی نسبت به رفتار یکی از مربیان حریف معترض شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، فولاد خوزستان و استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند.

*قبل از شروع بازی اسکوبرد ورزشگاه بخشی از دیدارهای فولاد خوزستان را پخش می کرد و به یکباره به قطع این تصاویر بازی های آژاکس و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشته شد.

* سرود باشگاه فولاد خوزستان از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

*فریدون اصفهانیان در ورزشگاه حضور دارد. او دقایقی با علیرضا فغانی داور بازی صحبت کرد.

*مهدی رحمتی ۱۶ و ۴۰ دقیقه وارد زمین شد. او از سوی هوادران تشویق شد. رحمتی در پاسخ مقابل هواداران تعظیم کرد.

*امیر قلعه نویی ساعت ۱۶ و ۵۰ در زمین حاضر شد. سرمربی استقلال از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. قلعه نویی کنار زمین قدم می زد و گرم کردن بازیکنان را مشاهده کرد.

*آرش برهانی به شدت از سوی هواداران باشعارآرش آقای گل مورد تشویق قرار گرفت.

*سید حسین حسینی با اسماعیل شریفات به خوش و بش پرداخت.

*تمامی بازیکنان استقلال حتی نمیکت نشینان این تیم در زمین برای گرم کردن حاضر شدند. کاروالیو، کبه، غلامنژاد و… در زمین حضور داشتند.

*امیر قلعه نویی به یکی از مربیان فولاد اعتراض کرد. این مربی که با حضوردر نیمه زمین محل تمرین استقلال به سمت دروازه فولاد شوت می زد برای گرم کردن بازیکنان استقلال ایجاد مزاحمت کرد. قلعه نویی از او خواست که در محدوده زمین خودی حضور پیدا کند که این فرد توجهی به این مسئله نداشت. در نهایت سرمربی استقلال از مسئولان بازی درخواست کرد او را از محوطه دور کنند.

*علی امیری با لباس شخصی در زمین بود. شهبازی مسئول بازی از او خواست از زمین بیرون برود. شهبازی همچینین از قلعه نویی نیز درخواست کرد با لباس شخصی کنار زمین حضور نداشته باشد که سرمربی استقلال آن منطقه را ترک کرد.

*سجادی مربی دورازه بانان فولاد خوزستان به سمت قلعه نویی رفت و با او خوش و بش کرد.

*سوشا مکانی هنگام گرم کردن ابتدا سمت قلعه نویی رفت. اوسپس سمت حمید بابازاده رفت و با این مربی برخورد خوبی داشت.

*خوش و بش مکانی و رحمتی از نکات جالب توجه قبل از شروع بازی بود. در حالی که به نظر می رسید این دو دروازه بان رابطه خوبی با یکدیگر نداشته باشند مکانی سمت رحمتی رفت و با یکدیگر خوش وبش کردند. بعد از خداحافظی موقت رحمتی از تیم ملی مکانی مصاحبه تندی علیه او انجام داده بود.

*بیشتر از ۳۲ هزار نفر در روزشگاه حضور دارند.

*مکانی زودتر از سایرین برای آماده شدن زمین مسابقه را به سمت رختکن ترک کرد.

*علی فتح الله زاده، سید مهدی علوی و مسئولان استانداری در جایگاه ویژه حضور دارند.

*حنیف عمران زاده وقتی از سوی هوادارن تشویق شد به سمت آنها رفت و پیراهن استقلال را بوس کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار