|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۴۲

حاشیه بازی فولاد خوزستان و استقلال

تعدادی از تماشاگران تیم فوتبال فولاد خوزستان با ورود به جایگاه خبرنگاران، بازی را از آنجا تماشا کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان و گلزنی آرش برهانی به پایان رسید.

* اواسط نیمه اول برخی از تماشاگران فولاد خوزستان به جایگاه خبرنگاران حمله کردند؛ آنها با بالا رفتن از در و دیوار و بدون ترس از مأموران نیروی انتظامی وارد جایگاه خبرنگاران شدند و از آنجا بازی را تماشا کردند. تعداد خبرنگاران حدود ۱۵ نفر است اما حدود ۷۰ تماشاگر در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

* برخی از پیشکسوتان عرصه خبر در خوزستان معتقدند که تعداد تماشاگران در این بازی بسیار زیاد است به قدری که بعد از انقلاب این تعداد تماشاگر به ورزشگاهی در اهواز نیامده بود.

* تونی کاروالیو هافبک آبی پوشان از دقیقه ۳۰ بازی به دستور امیر قلعه نویی خود را گرم می کرد.

* آرش برهانی بعد از گلزنی به سمت نیمکت استقلال رفت و خوشحالی اش را با نیمکت نشینان، اعضای کادر فنی تقسیم کرد. در این بین حرکت جالب وی با کاوه ستوده عضو کادر پزشکی استقلال در نوع خود جالب بود.

* بعد از گلزنی برهانی برای استقلال کریم بوستانی مربی خوزستانی آبی پوشان به طرز عجیبی خوشحالی می کرد.

* تماشاگران فولاد پس از دریافت گل اول شعار «فولاد باید گل بزنه، اهواز بیقراره» سر دادند.

* تماشاگران استقلال زمانی که متوجه شدند پرسپولیس یک گل از حریف خود دریافت کرده بسیار خوشحال شدند اما خوشحالی آنها زیاد دوام نداشت چرا که پرسپولیس خیلی زود نتیجه را جبران کرد.

* در بین دو نیمه اسماعیل شریفات و آرش برهانی دقایقی با هم صحبت کردند. همچنین جمشیدیان و حسن جعفری هم دقایقی با هم خوش و بش کردند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار