|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۲۲

سرمربی استقلال گفت: امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال ایران بود، امیدوارم این بازی های قشنگ و جذاب ادامه داشته باشد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل فولاد خوزستان که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید گفت: به فوتبال ایران به خاطر حضور این هواداران تبریک می گویم. آنها حضور خوبی امروز داشتند و فولاد هم فوتبال مدرنی بازی کرد امروز یکی از روزهای قشنگ فوتبال ایران بود.

قلعه نویی تصریح کرد: بازیکنان مردانه بازی کردند، فولاد هم می توانست برنده بازی باشد. برهانی نشان داد می تواند هم خوب بازی کند و هم گل بزند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در این دو روز مردم خیلی به ما کمک کردند به خصوص مسوئولان استقلال خوزستان و ویسی زحمت زیادی کشیدند.

قلعه نویی در مورد اینکه آیا سال بعد در استقلال می ماند، گفت: فکر می کنم هیچ وقت برای استقلال کم نگذاشتم و قراردادهای زیادی را به خاطر استقلال ترک کردم.

همه چیز دست خدا است باید ببنیم من را می خواهند یا نه خودم دوست دارم در این تیم بمانم این تیم مثل خانه من است چه باشم چه نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال به مردم ثابت کردند بی غیرت نیستند، امیدوارم در بازی با تراکتورسازی و الشباب نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: اگر آن یک امتیاز را از ما کم نمی کردند شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم اما این کسر امتیاز حق ما نبود.

سرمربی استقلال گفت: فوتبال ما پاک است عده ای می خواستند فوتبال را خراب کنند. هفته بعد هم فوتبال ما پاک خواهد بود، عده ای دوست دارند فوتبال را ناپاک بنامند اما بدون شک فوتبال ما پاک خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار