|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۳۱

حاشیه دیدار فولاد و استقلال

بازیکنان استقلال پس از اینکه متوجه شدند پرسپولیس مقابل راه آهن متوقف شده است در حالی که وسط زمین نشسته بودند، خوشحالی کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، پس از پایان دیدار فولاد و استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید بازیکنان استقلال که دوندگی زیادی در این بازی داشتند و به نوعی بریده بودند، در میانه میدان نشسته بودند تا به این ترتیب هم خستگی در کنند و هم برای رفتن به رختکن، فضای ملتهب ورزشگاه کمی فروکش کند.

*پس از شکست فولاد سه چهار بازیکن این تیم با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کردند که در این بین دلداری برهانی به شریفات در نوع خود جالب توجه بود.

*توپ جمع کن ها نیز از فرصت استفاده کرده و برای گرفتن عکس یادگاری با برهانی، قاضی، حیدری و سایر بازیکنان استقلال به وسط زمین رفتند.

*هواداران فولاد پس از پایان بازی همچنان علیه استقلالی ها شعار سر داده و حتی به سمت محمد قاضی نیز بطری پرتاب کردند که البته به او اصابت نکرد.

*بازیکنان استقلال پس از اینکه متوجه شدند پرسپولیس مقابل راه آهن متوقف شده است در حالیکه وسط زمین نشسته بودند خوشحالی کردند.

*آرش برهانی و محمد قاضی در وسط زمین در حالیکه برهانی دستانش را مشت کرده بود با هم عکس یادگاری انداختند.

*سر هوادار استقلال بر اثر برخورد سنگ تماشاگران فولاد شکست و شدت این ضربه به حدی بود که این تماشگر از حال رفت.

*فریدون اصفهانیان در پایان این مسابقه در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر ارزیابی اش از قضاوت داوری بازی گفت: من ناظر بازی بودم و نمی توام در مورد عملکرد فغانی نظر بدهم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار