|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۸۸

سرمربی پرسپولیس گفت: با چند مدیر باشگاه و بازیکن تماس گرفتم و باور نمی کنید که پرسپولیس کمترین پول را گرفته است.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی دایی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل راه آهن و از دست دادن فرصت صدرنشینی در نشست خبری گفت: فکر می کنم امروز دو گل خیلی بد خوردیم همانطور که گفتیم می توانستیم به صدر جدول برسیم اما با دست خودمان همه چیز را خراب کردیم.

وی ادامه داد: موقعیت گل زیاد داشتیم اما گل نزدیم و دو گل روی اشتباه های خودمان خوردیم.

هواداران به عشق قهرمانی آماده بودند می توانستیم بهتر بازی کنیم در نیمه اول و دوم از چند بازیکن تیم اصلا راضی نبودیم.

دایی در ادامه گفت: ما در میدان اشتباه کردیم. اما رفتارهای دوگانه در مورد تیمی که برای وزارتخانه است را نگاه کنید، صحبت هایی که انجام دادند و من فقط می توانم ابراز تاسف کنم.

وی افزود: بدهی ۷۰ میلیاردی پرسپولیس ثمره چیست؟ اگر پرسپولیس ۷۰ میلیارد بدهکار است این بدهی را مدیرانی به بار آوردند که از ورزش و فوتبال سررشته نداشتند و شما این مدیران را انتخاب کردید.

دایی در ادامه گفت: قیمت بازیکنان را چه کسی بالا برده است؟ اگر شما از این مسئله ناراحت هستید که مدیران شما این کار را کردند. متاسفانه زمانی که عابدینی و محلوجی تیم را خصوصی کرده بودند دولت شکایت کرد و دوباره از حالت خصوصی در آوردند. چطور منافع اجتماعی تیم مال شما باشد اما نمی خواهید برایش خرج کنید!!

وی ادامه داد: کجای دنیا دیدید که سخنگوی یک وزارتخانه حرف بزند و به درآمد فوتبالیست اعتراض کند؟ به همه بخش های مختلف جامعه نیاز است، یک پزشک متخصص، عمل جراحی را ۵۰ میلیون می گیرد ولی یک نفر دیگر همان عمل را ۲ میلیون را می گیرد.

فوتبالیست باید دستمزدش را بگیرد چرا که به مردم نشاط می دهد، تنها فوتبال توانسته مردم را به خیابان بکشاند. همین صعود به جام جهانی باعثشد مردم به خیابان ها بریزند و شادی کنند.

یک سوال دارم اگر پولی دادند که مال پرسپولیس است و شرطی برایش نگذاشته اند چرا مدام یک جور مختلف حرف می زنند، به همه ۵۰ درصد بدهید و به کادر فنی ندهید! پس این ها شرط نیست؟!

یک شرکت ۲۸ اسفند آمده بود ۵ میلیارد چک بانکی بانک پاسارگاد آورده بود و ۷ میلیارد هم اردیبهشت آورده بود و ۳۰ میلیارد هم برای فصل بعد پرداخت می کرد اما آخر سر نتوانستند برند پرسپولیس را به قرارداد ضمیمه کنند زیرا برند پرسپولیس ثبت نشده بود. به همین دلیل ۴۲ میلیارد برای یک سال از دست رفت.

سوالم این است که چرا هر کسی آمد پرسپولیس را بخرد یا اجاره کند می گویید پرسپولیس ۱۲ میلیارد بدهکار است، اما اکنون می گویید سه چهار میلیارد بدهی دارد؟! متاسفم که چنین چیزهای را عنوان می کنند. به مشتری می گویند ۱۲ میلیارد بدهکار است اما برای خودشان ۳ - ۴ میلیارد بدهکار است!

دایی افزود: خادم بعد از اینکه نتوانستند برند پرسپولیس را بیاورند گفت ۲ میلیارد الان می دهیم و ۲ میلیارد هم برای اردیبهشت می دهیم ولی بازیکنان بگویند ما تمام پول را گرفته ایم. اگر من دروغ می گویم خود خادم بگوید.

وی تصریح کرد: مدیران خصوصی دلشان برای پرسپولیس می سوزد اما مدیران دولتی نه! اگر پرسپولیس پیروز می شد می دانید چند میلیون مردم خوشحال می شدند؟! با شعار دادن و پشت مردم قایم شدن کاری درست نمی شود.

دایی گفت: با چند مدیر باشگاه و بازیکن تماس گرفتم و باور نمی کنید که پرسپولیس کمترین پول را گرفته است. ذوب آهن ۷۰ درصد نفت تهران ۸۰ درصد سایپا ۶۰ درصد پول به بازیکنان داده است و ما جزو تیم هایی بودیم که کمترین پرداختی را داشتند. راه آهن و داماش ۳۰ تا ۳۵ درصد و صبا ۳۰ درصد و پرسپولیس بین ۴۰ تا ۵۰ درصد پول گرفته اند.

دایی در مورد شعار بی غیرت علیه بازیکنان که در پایان بازی سر داده شد، گفت: بچه ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، آنها باغیرت هستند و بدون اینکه کسی بالای سرمان باشد همه جوره تنها بودیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار