|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۹۲

امیدوارم در اصفهان جشن قهرمانی برپا کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: با تیم گسترش فولاد تبانی نکردیم بلکه از بی انگیزگی این تیم استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، احمد آل نعمه در خصوص پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بچه ها تلاش زیادی انجام دادند و توانستیم با نتیجه ای که رقبای ما در اهواز و تهران به دست آوردند امیدمان برای قهرمانی را زیاد کنیم. با این حساب توانستیم رده اول جدول لیگ را به خودمان اختصاص دهیم.

وی افزود: در تمام مراحل این فصل ما ۲۰ بودیم و یک بازی حساس دیگر داریم که اگر آن را ببریم می توانیم قهرمان شویم. ما باید مقابل سپاهان با تمام توان خود تلاش کنیم و هر چند هواداری نداریم اما باید خانواده خود و خانواده نفت را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: ما پیش از بازی نیز انتظار زدن ۴ گل را داشتیم و با توجه به اینکه جایگاه تیم گسترش فولاد با برد یا باخت تغییر آن چنانی در جدول پیدا نمی کرد می دانستیم می توانیم این تیم را با نتیجه ای پر گل شکست دهیم. با این حال امیدواریم در اصفهان جشن قهرمانی به پا کنیم.

آل نعمه در خصوص اینکه گفته می شود این دیدار به نوعی مشکوک به تبانی بوده است، عنوان کرد: این موضوع درست نیست و همان گونه که گفتم تیم گسترش فولاد انگیزه چندانی نداشت و ما از این بی انگیزگی نهایت استفاده را بردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار