|
|
کدخبر: ۱۵۳۴۷۸

اگر اقدام غیرقانونی در باشگاه صورت گرفته باشد با آن برخورد می کنیم

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: بازیکنان مان با سختی های باشگاه ساختند و مسئولان نباید از این موضوع به راحتی عبور کنند.

صادق رئیسی کیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص تساوی ۲ بر ۲ راه آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این نتیجه پاسخی به مسائلی بود که در هفته های گذشته مطرح کرده اند، شائبه ها و حرف و حدیثهایی که پس از محرومیت عبدی و آشوبی به وجود آمد مواردی بود که غیرمنطقی مطرح می شد و این بیشتر به نظرم یک نوع بیماری بود.

وی افزود: ما هم برای حیثیت خود هم برای کسب رتبه بهتر در جدول بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. با نتیجه تساوی که پرسپولیس مقابل ما به دست آورد تأثیر شگرفی بر قهرمانی گذاشتیم. کسب رتبه تک رقمی دور از دسترس نیست، می توانیم در بازی پایانی این امر را از آن خود کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن با اشاره به دو گلی که بازیکنانش در دیدار مقابل پرسپولیس به ثمر رساندند گفت: دو گل ما را دو بازیکن جوان مان که زیر ۲۳ سال هستند به ثمر رساندند گل اول را علیپور که ۱۹ سال سن دارد به ثمر رساند و گل دوم را هم عظیمی که ۲۳ سال سن دارد وارد دروازه پرسپولیس کرد که گل تأثیرگذاری هم بود. نشان دادیم که توجه به جوانان و بها دادن به آنها چه ثمراتی در بر دارد ما جوانان زیادی داریم که خیلی از آنها روی نیمکت هستند با وجود اینکه آشوبی و عبدی را در اختیار نداشتیم اما توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم.

رئیسی کیا تأکید کرد: این دو بازیکن کمتر از ۳۰ میلیون دریافت کرده اند. بازیکنان ما با تمام مشکلاتی که وجود داشت اما با غیرت و تمام جان و دل بازی کردند. هیچ حرفی هم از اعتصاب و مسائل دیگر نزدند در حالیکه تنها تیمی بودیم که مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم، در مقابل تیم هایی بودند که مشکلات کمتری از ما داشتند اما صحبت از اعتصاب می کردند به نظرم نباید خیلی راحت از این موضوع عبور کنیم اگر مسائلی برای مالک به وجود آمد باعثنمی شود که این ارزش ها ندیده گرفته شود باید مسئولان این مسائل را ببینند و به عنوان الگو آن را ترویج کنند.

وی در مورد صحبت هایی که ثامن آقازمانی پس از دیدار مطرح کرده و اعلام کرده که ابراهیم زاده او را کتک زده است، تصریح کرد: من از او خواستم که به باشگاه بیاید تا در این باره صحبت کنیم. باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم به هر حال اینکه یک بازیکن سر تمرین حاضر شود یا خیر در اختیار سرمربی است و ما به این مسائل ورود نمی کنیم اما در باشگاه ما هم باید شخصیت بازیکن حفظ شود و هم شخصیت سرمربی. من به سرمربی مان گفته ام که به جوان ها بها بدهد، اگر تیم شکست خورد پاسخش با من.

وی در مورد اینکه آیا از این درگیری خبر داشته یا خیر، گفت: همواره بین انسان ها اختلاف سلیقه و نظر وجود ندارد اما این امر باید در چارچوب منطقی اداره شود اگر بخواهد این موضوع غیرقانونی دنبال شود هرکسی که باشد با او برخورد می کنیم. حالا باید هم آقازمانی به باشگاه بیاید و هم ابراهیم زاده؛ تا در این باره توضیحات آنها را بشنویم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار