|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۵۳

سرنوشت پرسپولیس را دیگر تیم ها رقم می زنند

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دروازه بان این تیم در تساوی با راه آهن مقصر نبوده است.

بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاریخبرگزاری تسنیمدر مورد تساوی تیم های پرسپولیس و راه آهن گفت: اتفاقات فوتبال باعثشد بازی مساوی شود. ما موقعیت های فراوانی برای گل زدن داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و راه آهن در آخرین دقایق بازی به گل تساوی رسید.

وی در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس پس از این بازی اظهار داشت: آنها حق دارند ناراحت شوند، چون تیم شان می توانست پیروز شود ولی واقعاً بازیکنان پرسپولیس بی غیرت نیستند. امسال فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و در این شرایط بچه ها خوب بازی کردند.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس درباره گل هایی که نیلسون در بازی با راه آهن دریافت کرد، عنوان کرد: نیلسون در طول فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در بازی روز گذشته هم خوب بود. گل های که نیلسون خورد را هر دروازه بانی می تواند دریافت کند. در مجموع نمی توان گفت نیلسون مقصر تساوی پرسپولیس بوده است.

غلامپور در مورد ناراحتی خودش و دیگر بازیکنان پرسپولیس از وزارت ورزش تاکید کرد: همه ما ناراحت و عصبانی بودیم اما منظور من این بود که بازیکنان و اعضای کادر فنی زحمت می کشند و احتیاج دارند از طرف باشگاه و وزارت ورزش و جوانان حمایت شوند.

وی ادامه داد: مسائلی که روز قبل از بازی با راه آهن پیش آمد در روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود، واقعاً باید یک نفر بیاید که بتواند مشکلات باشگاه را بر طرف کند. در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس از دربان تا مربی و بازیکن همه زحمت می کشند. وقتی قراردادی امضا می شود همه باید به تعهدات شان عمل کنند. همانطور که ما همیشه به تعهدات خود پایبند بوده ایم، انتظار داریم دیگران هم اینطور باشند.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که این تیم برای قهرمانی چقدر شانس دارد، تصریح کرد: دیگر شرایط دست ما نیست و باید تا روز بازی آخر با استقلال خوزستان از نظر روحی و روانی تیم را تقویت کنیم و بعد از شکست استقلال خوزستان به این امید داشته باشیم که تیم های دیگر امتیاز از دست دهند. بدون شک سرنوشت ما را دیگر تیم ها رقم می زنند و همه باید به اتفاقات هفته آخر دلخوش کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار