|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۸۴

فروزان نباید در مورد هم تیمی هایش نظر بدهد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر آقای گل لیگ برتر نشدم دوست دارم این عنوان را کریم انصاری فرد به دست آورد.

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد شایعه تبانی گسترش فولاد با نفت تهران گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. ما به خاطر این باخت جریمه می شویم و اگر در بازی آخر فولاد را نبریم بازهم جریمه خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات مانند بازی با راه آهن تمامی توپ های ما گل می شود و گاهی اوقات هم اتفاقات دیگری می افتد. به عنوان مثال وقتی من به دنبال آقای گلی هستم، چرا باید تبانی کنم؟! همه بازیکنان می خواستند خودشان را نشان دهند تا برای سال بعد هم در گسترش فولاد بمانند.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص شانس آقای گلی اش در لیگ برتر اظهار داشت: معتقدم این شانس کمتر شده، چون در بازی های آخر مقابل حریفان سرسختی قرار گرفتیم و در آخرین هفته با فولاد بازی داریم. من تلاشم را انجام می دهم که آقای گل شوم ولی اگر آن را به دست نیاوردم دوست دارم کریم انصاری فرد آقای گلی لیگ را از آن خودش کند.

بایرامی در مورد مصاحبه فروزان که گفته بازیکنان تیم گسترش فولاد در وسط زمین راه می رفتند، تصریح کرد: در برد و باخت همه بازیکنان به یک اندازه نقش دارند. فروزان یک بازیکن است و نباید در مورد هم تیمی هایش نظر بدهد در ضمن برای ما نظر سرمربی مهم است.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما در آخرین بازی به دنبال جبران این باخت هستیم و اصلاً کاری نداریم چه تیمی قرار است قهرمان شود. ما به خاطر شخصیت خودمان باید فولاد را شکست دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار