|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۱۳

کاش هواداران بعد از بازی با نفت صبر می کردند؛ با آنها جشن قهرمانی می گیریم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با نظر قلعه نویی موافق هستم و استقلال با غیرت، دوندگی و جنگندگی فولاد را شکست داد.

آرش برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدرخصوص مسائل مختلف صحبت هایی را انجام داد.

فارس: حتما خبر داری که امسال در چهار مسابقه بازیکن فنی شدی و در دو بازی هم بازیکن اخلاق و این یک رکورد است.

در جریان این آماری که شما دادید هستم. من همیشه سعی کردم بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهم و تمام زحمتم را کشیده ام، انصافا هواداران استقلال در این مدت خیلی به من کمک کردند و در روزهای سخت من را حمایت کردند. از تک تک بچه های تیم استقلال که در این مدت پشت من بودند تشکر می کنم. خودم دوست داشتم خیلی بیشتر برای استقلال مفید باشم، ولی امسال اتفاقاتی افتاد که نتوانستم ایده های مدنظرم را آنطور که باید و شاید پیاده کنم، ولی امیدوارم در همین دقایقی که برای استقلال بازی کردم مردم از من راضی باشند.

فارس: جریمه سه درصدی ات هم که بخشیده شد؟!

امیدوارم هواداران من را ببخشند، من هیچ وقت دوست نداشتم که این اتفاق بیفتد و خودم و تیمم را دچار حاشیه کنم، اما با درایت فتح الله زاده و کادر فنی استقلال این موضوع خیلی زود حل شد و توانستم به سریع ترین شکل ممکن به تیم برگردم و باز هم اشاره می کنم که آن حرکتی که انجام دادم ناخواسته بود و باز هم از طرفداران استقلال به خاطر لگد به کلمن عذرخواهی می کنم. همچنین از فتح الله زاده تشکر می کنم که با بخشیدن جریمه سه درصدی من نشان داد که زحمات من را می بیند.

فارس: گل دیروزت با ضربه سر بود و ظاهرا امسال برای اولین بار با ضربه سر گل زدی؟

درست است، ولی باید از خسرو حیدری تشکر کنم که یک پاس خوب را در آن شرایط بسیار سخت برای من مهیا کرد و فکر می کنم این گل را مدیون حیدری هستیم. البته بقیه بچه ها با دوندگی و تلاش زحمت کشیدند و غیرت به خرج دادند و مهدی رحمتی نیز با واکنش هایش دروازه استقلال را بسته نگه داشت. ما از تیمی در خانه اش امتیاز گرفتیم که فوتبال خیلی خوب و مدرنی بازی می کرد و انصافا به دست آوردن این پیروزی شش امتیاز داشت و فکر می کنم شاید ما اگر در طول فصل در برخی از بازی ها مثل همین مس کرمان با دقت عمل می کردیم، الان شرایط بهتری داشتیم.

فارس: قلعه نویی بعد از بازی اعلام کرد سربازان استقلال نشان دادند که بی غیرت نیستند.

من هم با قلعه نوعی موافقم، چون بچه ها خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. ما جلوی فولاد با کیفیت بازی کردیم و دیدید که با از خودگذشتگی همه تیم دل میلیون ها استقلالی را شاد کردیم.

فارس: اما بازیکنان از رفتار تماشاگران پس از بازی با نفت و سر دادن شعار بی غیرت ناراحت شده بودند.

فکر می کنم در آن لحظات هواداران احساسی برخورد کردند، وگرنه شاید اگر یک ساعت بعد همان مردم را می دیدید، ما را تشویق می کردند. مردم امسال شرایط تیم ما را دیدند و انصافا خودشان تیم را دوست دارند، شاید اگر من خودم را جای آنها می گذاشتم بعد از بازی با نفت بدتر از آن شعار می دادم. در کل آنها تیم و بازیکنان را دوست دارند، ولی ای کاش یک مقدار صبر می کردند که باعثدلخوری بعضی از بازیکنان نشوند. شاید در آن لحظات به خود من هم خیلی برخورد، ولی می دانستم نیت تماشاگران بد نیست و در دل آنها چیزی وجود ندارد. به خاطر همین به آنها حق می دهم و از دستشان ناراحت نشدم. آنها این همه من را حمایت کردند و در همان ابتدای مصاحبه هم گفتم به خاطر حمایت های آنها بود که توانستم دوباره به تیم برگردم و شاید اگر این همه مهر و محبت مردم نبود، اصلا نمی توانستم بازی کنم.

فارس: بگذریم، ظاهرا در رفت و آمدهای تان به ورزشگاه اتفاقاتی افتاده بود که باعثناراحتی مجموعه استقلال شد، درست است؟

اول از همه بگویم دیروز روز بزرگی برای فوتبال ایران بود، این برای اولین بار بود که هواداران فولاد چنین استقبالی از بازی تیم شان می کردند، ولی باید بگویم با وجود جو خوبی که در استادیوم دیدم، اتفاقاتی در رفت و آمدهای مان رخ داد و به ما کم لطفی شد. هواداران فولاد حتی بعد از باخت تیم شان شعار می دادند «فولاد آسیایی» و از تیم شان حمایت می کردند، اما از استان خوزستان که فوتبال خیز است و اتفاقا تجربه زیادی دارد این اتفاقات بعید بود. شاید اگر به شهر دیگری می رفتیم که تیمش تازه به لیگ برتر آمده بود، تعجب نمی کردیم؛ اما این اتفاقات رخ داد و فکر می کنم همین موضوعات باعثشد ما برای گرم کردن دیرتر به زمین بیاییم و کلی پشت در رختکن معطل شدیم. در کل فکر می کنم این اتفاقات سهوی بود و عمدی در کار نبود.

فارس: فکر می کنی استقلال هفته آخر قهرمان می شود؟

اول از همه از تماشاگران استقلال می خواهم که به استادیوم بیایند و ورزشگاه را پر کنند، همان طور که در تبریز تماشاگران تراکتورسازی اجازه ندادند بیشتر از ۳۰۰،۴۰۰ نفر از طرفداران استقلال به ورزشگاه بیایند، حالا هم این انتظار را داریم که روز جمعه تماشاگران استقلال اجازه ندهند تماشاگران تبریزی به ورزشگاه بیایند، چون این آخرین بازی ما محسوب می شود و امیدواریم همه از ما حمایت کنند تا بتوانیم مقابل هواداران بازی خوبی انجام دهیم.

فارس: نگفتی قهرمان می شوید یا خیر؟

من خیلی به این موضوع خوش بینم و مطمئن هستم اتفاقات خوبی در راه است. با حضور هواداران، قهرمانی برای ما دلنشین تر می شود و امیدوارم که یک جشن قهرمانی نود و چند هزار نفره بگیریم.

فارس: و به عنوان سوال پایانی، فتح الله زاده گفت دوست دارد به بازیکنان پاداش بدهد، ولی دستش خالی است؛ او به حرفی به بازیکنان نزد؟

بهترین پاداش همین برد سه امتیازی بود که به دست آوردیم. ما به شرایط عادت کرده ایم و این روزها هم باشگاه را درک می کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار